۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۶
کد خبر: ۶۵۹۰۴۱
معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشان:

لزوم سرمایه گذاری ستاد احیاء امر به معروف در فضای مجازی

لزوم سرمایه گذاری ستاد احیاء امر به معروف در فضای مجازی
حجت الاسلام ابن علی گفت: امروز در شرایطی قرار داریم که بیشترین سرمایه گذاری ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کاشان باید در فضای مجازی باشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام عباس ابن علی دوشنبه شب در در جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کاشان با اشاره به اینکه برنامه مربوط به حجاب و عفاف نباید تنها محدود به هفته حجاب و عفاف باشد، گفت: هفته‌ای یک برنامه زنده در فضای مجازی با موضوع حجاب و عفاف باید برگزار شود.

وی به حضور موثر و فعال در فضای مجازی به عنوان یک فعالیت فرهنگی تأکید کرد و افزود: امروز هزاران دانش آموز و دانشجو در چهاردیواری فضای مدرسه و دانشگاه محصور نیستند و همه مخاطب فضای مجازی هستند.

به گفته وی امروز در شرایطی قرار داریم که بیشترین سرمایه گذاری ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کاشان باید در فضای مجازی باشد.

حجت الاسلام ابن علی از ایجاد بانک محصولات فرهنگی از سوی نیروی مقاومت بسیج خبر داد و ابراز داشت: با ایجاد بانک محصولات فرهنگی حضور فعال تری در فضای مجازی خواهیم داشت.

معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشان همچنین به لزوم بررسی مصادیق معروف و منکردر فضای مجازی اشاره کرد و افزود: بررسی مصادیق معروف و منکر در فضای مجازی نیازمند یک گروه علمی است تا جوانان از گناهان کبیره در فضای مجازی آگاه شوند.

حجت الاسلام ابن علی در ادامه به ایجاد نمایشگاه دائمی حجاب و عفاف و عرضه محصولات مورد نیاز جامعه در بخش حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت: شهرستان کاشان نیازمند یک نمایشگاه دائمی برای عرضه محصولات حجاب و عفاف است که این امر نیازمند مکان یابی مناسبی برای دسترسی بهتر است.

معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشان در ادامه بر ایجاد تأسیس شورای عالی زنان و برون سپاری امور زنان به زنان تأکید کرد و بیان داشت: این شورا مسائل زنان را زنان باید بررسی و راهکار ارائه کنند تا اجرایی شود.

حجت الاسلام ابن علی همچنین ورزش را نیاز امروز بانوان جامعه دانست و با اشاره به این فرمایش امام خمینی (ره) که امر به ورزش، امر به معروف است و ستاد احیاء نیز با ورزش بانوان مخالف نیست، گفت: برای ورزش بانوان در شهرستان کاشان باید زیر ساخت‌های آن آماده و در اختیار بانوان گذاشته شود./۱۳۰۷/پ210/ف
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات