۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۶۵۹۰۵۰

برگزاری دوره آموزشی تهذیبی قرآنی در مدرسه الغدیر اهواز

برگزاری دوره آموزشی تهذیبی قرآنی در مدرسه الغدیر اهواز
حجت الاسلام فرطوسی از برگزاری دوره آموزشی تابستانه ۳۰ روزه برای طلاب پایه اول مدرسه الغدیر اهواز خبر داد.
حجت الاسلام مصطفی فرطوسی، مسؤول رسانه‌ای حوزه علمیه الغدیر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری دوره آموزشی تابستانه برای طلاب پایه اول خبر داد و گفت: این دوره آموزشی، تهذیبی، قرآنی به مدت ۳۰ روز در ۵ مردادماه با حضور آیت الله حیدری، افتتاح شد و تا پیش از آغاز ماه محرم، پایان پیدا می‌کند.

مسؤول رسانه‌ای حوزه علمیه الغدیر با بیان اینکه محتوای حوزه از برخی کتب درسی طلاب و برخی برنامه‌های تهذیبی تعریف شده است، خاطرنشان کرد: کتب عقاید، منطق و ادبیات عرب در طول دوره آموزشی ۳۰ روزه مورد تحقیق و تتبع قرار خواهند گرفت.

حجت الاسلام فرطوسی در رابطه با چگونگی برگزاری کلاس‌ها بیان داشت: کلاس‌های درسی از ساعت ۸ تا اذان ظهر خواهد بود و مباحثه‌های درسی نیز بعد از ظهر ادامه خواهد داشت و شب‌ها نیز برنامه‌های تهذیبی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دوره با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، عنوان داشت: دوره از ۵ مرداد آغاز و با هدف ارتباط طلاب با حوزه و استفاده از فضای معنوی آن، برپا خواهد شد./۹۴۵۶/ت304/ب1
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
اغلب طلبه‌ها پایین شهری هستند. و شرایط مالی خوبی ندارد. آنها که خودشان زمین دارند تابستان‌ها می‌روند سر زمین و کار کشاورزی می‌کنند. غالب طلبه‌ها این شرایط را ندارند. زمانی بود که طرف می‌رفت با شهریه تشکیل زندگی می‌داد و بدون مشکل زندگی می‌کرد، اما الان اگر علاوه‌بر شهریه حقوق هم داشته باشد، باز نمی‌تواند ازدواج کند یا اینکه شرایط خیلی سختی خواهد داشت.
0
0