۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۶۵۹۰۷۶

پیام مجدد رژیم صهیونیستی به حزب‌الله: به دنبال جنگ و درگیری نیستیم!

پیام مجدد رژیم صهیونیستی به حزب‌الله: به دنبال جنگ و درگیری نیستیم!
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از پیام وحشت‌زده این رژیم به حزب‌الله در پی حادثه امنیتی خودساخته رژیم اشغالگر در مرز لبنان و فلسطین اشغالی خبر دادند
به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، روزنامه عبری یدیعوت احارانوت نوشت تل آویو از طریق مقام‌های بین‌المللی این پیام را به حزب‌الله داده که نمی‌خواهد حادثه امنیتی دیروز به جنگ تمام عیار تبدیل شود.
رژیم صهیونیستی برای حفظ آبرو ادعا کرده است که آمادگی دارد در صورت وخیم شدن اوضاع، «ضربه سختی» وارد کرده و دولت‌های سوریه و لبنان را مسئول آن می‌داند‎.
با وجودی که حزب‌الله در بیانیه‌ای هر نوع درگیری با صهیونیست‌ها را تکذیب کرد، اما رسانه‌های اسرائیلی همچنان تلاش کردند با شاخ‌و برگ دادن به دروغ‌های خود آن را باورپذیر کنند گرچه حتی مخاطبان صهیونیست هم آن را باور نکردند.
 بررسی کامنت‌هایی که در ذیل گزارش میدانی یکی از رسانه‌های صهیونیست درباره حادثه دیروز ثبت شده خود بیانگر آن است که حتی مخاطبان اصلی رژیم صهیونیستی یعنی جامعه این رژیم هم دروغ‌هایش را باور نمی‌کنند.
همین مسئله باعث شد روزنامه یدیعوت آحارانوت بیانیه حزب‌الله را هم در صفحه خود درج و به‌نقل از حزب‌الله تأکید کند این دشمن وحشت‌زده و فرسوده است که با خود درگیر شده است!
ارسال نظرات