۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۶۵۹۰۹۹
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

پلیس در تراز انقلاب اسلامی بی‌مانند و غیرقابل قیاس با پلیس دیگر کشورها است

پلیس در تراز انقلاب اسلامی بی‌مانند و غیرقابل قیاس با پلیس دیگر کشورها است
آیت الله دری نجف آبادی با قدردانی از تلاش های پلیس در حفظ امنیت کشور گفت: شاخصه‌های پلیس در تراز انقلاب اسلامی در طول تاریخ بی‌مانند و غیرقابل قیاس با پلیس دیگر کشورهاست.

به گزارش خبرگزاری رسا در مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در جمع کارکنان انتظامی استان مرکزی با ضرورت هوشیاری در برابر جنگ نرم دشمنان نظام اسلامی بیان داشت: امروزه جنگ نرم به عنوان راهبرد و سیاست مقابله با جمهوری اسلامی ایران به عنوان پروژه‌ای عظیم با شاخص‌هایی چون نابسامانی اقتصادی، شکل دادن به نارضایتی در جامعه، جنگ رسانه‌ای، عملیات روانی در تضعیف حاکمیت از طریق روش‌های مدنی و ناتوی فرهنگی تبلور دارد. 

وی با بیان ضرورت هوشیاری و مراقبت همراه با تعمق و تفکر در مواجهه با دسیسه‌های دشمنان اسلام ادامه داد: گسترده جنگ نرم فکر، ‌اندیشه و فرهنگ ملت‌ها بوده و این سیاست‌ها نسبت به کشور ما، به دست آوردن باورها و اعتقادات ملت و به حاشیه کشاندن فرهنگی دینی - ملی و تامین خواسته‌های بیگانگان در استعمار کشور است. 

امام جمعه شهر اراک با تبیین نقش ولایت در کلام امامان معصوم (علیهم السلام) و گزیده‌ای از احادیث امام باقر (ع) و امام صادق (ع) در بیان جایگاه مهم ولایت در اصول کافی اظهار داشت: رهبری دینی و تاثیرات عمیق راهبردهای حکیمانه ایشان در سطوح مختلف،‌ فرهنگ غنی اسلامی با محوریت جهاد، ‌شهادت و انتظار، جمعیت جوان و نخبه کشور و قابلیت‌ها و فرصت‌های آن، قدرت و همراهی مردم در صحنه با حکومت اسلامی و ظرفیت‌های راهبردی در منطقه و بسیج گروه‌ها و جنبش‌های اسلامی از مصادیق قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران است.

آیت الله دری نجف آبادی به تبعات شیوع کرونا و شرایط حساس کشور در این برهه از زمان نیز اشاره داشت و ادامه داد: مواجهه، تصمیم سازی و اقدام اثربخش تنها در سایه ثبات امنیت و آرامش ایجاد می‌شود و لازم است توامان با رعایت الزامات بهداشتی و مراقبتی، به دور از تشویش اذهان و انتشار اضطراب در برابر این بیماری نیز جهادگونه وارد عمل شد.

وی با قدردانی از عملکرد نیروی انتظامی از زمان شیوع کرونا در سطح ملی و استانی ادامه داد: کارکنان ناجا در شرایط مختلف کشور همواره با روحیه و عزمی جهادی وارد عمل شده و شهداء و جانبازان متعددی در مسیر خدمت به نظام اسلامی و مردم عزیزمان اعطاء کرده‌اند و هم اکنون نیز بایستی چون ایام گذشته، در ثبات امنیت و آرامش عمومی اهتمامی مضاعف داشته باشند.

امام جمعه شهر اراک با اشاره به منویات حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راهبری نظام اسلامی گفت: در کلام امام باقر (ع)، از نماز، زکات، روزه،‌ حج و ولایت به عنوان پنج رکن دین اسلام ذکر شده و بسیاری از فریضه‌های دینی در سایه تحقق و از آثار ولایت مطرح شده و توجه به این مهم، ضرورتی در اندیشه و تفکر یکایک مسلمانان است./1304/د102/ب1

ارسال نظرات