۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۶۵۹۱۸۸
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

تداوم آموزش های لازم برای مقابله با کرونا ضروری است

تداوم آموزش های لازم برای مقابله با کرونا ضروری است
حجت الاسلام والمسلمین مبلغی بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت ها برای ارائه آموزش های لازم در زمینه مقابله با ویروس کرونا تأکید کرد و گفت: این آموزش ها باید مستمر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی، ظهر امروز در دیدار رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، گفت: کادر درمان در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا قرار دارد.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فعالیت جهادی پزشکان، پرستاران و کادر درمان در مقابله با بیماری کرونا و رسیدگی به بیماران افزود: این اقدامات جهادی برگ زرین دیگری بر تقویم انقلاب رقم زد.

وی ادامه داد: اقدامات ایثارگرانه کادر درمان در مقابله با بیماری کرونا و تلاش برای ارتقای سلامت جامعه در ذهن ها باقی خواهد ماند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت ارائه آموزش مداوم برای مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامتی مردم تأکید و بیان کرد: کنترل این بیماری نیازمند آموزش مداوم است.

وی با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت رسانه، صدا و سیما و فضای مجازی به صورت مداوم در ارائه آموزش های لازم استفاده شود، گفت: این آموزش ها حوزه های مختلف سلامت به ویژه وضعیت کرونا مبنی بر خاستگاه دین باشد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری به برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم اشاره کرد و افزود: هیأت های مذهبی و عموم مردم باید پروتکل های بهداشتی را به صورت اصولی و مضاعف رعایت کنند./9451/پ310/ب1

ارسال نظرات