۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۶۵۹۲۰۶

پذیرش بدون آزمون دانشگاه امیرالمؤمنین اهواز در مقطع دکترا

پذیرش بدون آزمون دانشگاه امیرالمؤمنین اهواز در مقطع دکترا
خوانساری گفت: دانشگاه امیرالمؤمنین در سال تحصیلی جدید در دو رشته کلام شیعه و فقه و مبانی حقوق اسلامی بدون آزمون از بین نخبگان علمی و استعداد‌های درخشان دانشجو می‌پذیرد.
حسین خوانساری، مدیر خدمات آموزشی دانشگاه امیرالمومنین (ع) اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: دانشگاه در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در دو رشته کلام شیعه و فقه و مبانی حقوق اسلامی بدون آزمون از بین نخبگان علمی و استعداد‌های درخشان دانشجو می‌پذیرد.

مدیر خدمات آموزشی دانشگاه امیرالمومنین (ع) اهواز بیان داشت: دانشگاه حداکثر معادل ۱۰درصد از ظرفیت پذیرش با آزمون شیوه آموزشی – پژوهشی دوره روزانه دکترای تخصصی خود را از بین دانش آموختگان دوره کارشناسی ارشد داخل و مورد تایید وزارت علوم (یا دانشجویان دوره کارشناسی ارشد داخل که تا پایان شهریورماه ۹۹ دانش آموخته شوند) به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش می‌کند.

خوانساری در رابطه با ضوابط و شرایط پذیرش بدون آزمون عنوان داشت: داشتن میانگین کل ۱۶ در دوره کارشناسی و میانگین کل ۱۷ (بدون احتساب پایان نامه) در دوره کارشناسی ارشد و کسب حداقل ۶۰ امتیاز از فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و مصاحبه از جمله شرایط پذیرش است.

وی با بیان اینکه نباید بیش از دو سال از تاریخ دانش آموختگی متقاضی گذشته باشد، خاطرنشان کرد: پذیرش افراد مشمول در همان رشته تحصیلی یا رشته‌های تحصیلی مرتبط با رشته تحصیلی دوره کارشناسی ارشد متقاضی، به تشخیص گروه آموزشی و تایید شورای آموزشی دانشگاه امکان پذیر است.

مدیر خدمات آموزشی دانشگاه امیرالمومنین (ع) اهواز با بیان اینکه مدارک مورد نیاز حداکثر تا دهم شهریورماه سال جاری به info@amiralmoemenin.ac.ir ارسال شوند، گفت: تکمیل فرم درخواست استفاده از سهمیه پذیرش بدون آزمون در مقطع دکتری، دانشنامه مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و ریز نمرات تایید شده و صفحه نتیجه ارزشیابی پایان نامه و چکیده پایان نامه دوره کارشناسی ارشد مدارک مورد نیاز هستند.

خوانساری ادامه داد: تکمیل فرم مشخصات تفصیلی از فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی متقاضی، یک نسخه از مقالات چاپ شده یا پذیرش قطعی رسمی با ذکر تاریخ و شماره چاپ، اسکن شناسنامه و کارت ملی و عکس اسکن شده دیگر مدارکی هستند که باید به پست الکترونیکی دانشگاه ارسال شوند.

وی ارسال مدرک نظام وظیفه ویژه داوطلبان مرد و تصویر مدرک آزمون زبان انگلیسی را در صورت دارا بودن خواستار شد و افزود: نتایج داوطلبان حائز شرایط در دهه اول شهریور از طریق سایت دانشگاه اعلام می‌شود.

مدیر خدمات آموزشی دانشگاه امیرالمومنین (ع) اهواز با بیان اینکه برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم‌های مربوطه به سایت دانشگاه «http://www.amiralmoemenin.ac.ir» مراجعه شود، گفت: دانشجویانی که در ارزیابی اولیه امتیازات لازم را کسب کنند از طریق گروه‌های آموزشی دانشکده‌ها جهت انجام مصاحبه دعوت خواهند شد.

خوانساری تصریح کرد: پس از قبولی در مصاحبه و پذیرش توسط گروه تخصصی مربوطه، اسامی پذیرفته شدگان به همراه فرم‌های ارزشیابی جهت تایید نهایی به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال خواهد شد، البته تشکیل پرونده و دعوت به مصاحبه هیچ گونه حقی برای داوطلب ایجاد نخواهد کرد./۹۴۵۶/پ310/ب1
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
یکی از مقولات بحث برانگیز و چالشی امروز فضای مجازی است،همانطوری که روحانیت در جامعه حقیقی حضور دارد ،حضور روحانیت در فضای مجازی نیز ضرورت دارد،حضور روحانیت در فضای مجازی را باید یک مجاهدت تبلیغی نام نهیم. حضور میان مردم از ذاتیات روحانیت است چه مردم در فضای مجازی باشند یا در فضای حقیقی.
0
0