۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۶۵۹۲۰۸
آیت الله دری نجف آبادی خبر داد؛

همکاری ۶۳۰ طلبه استان مرکزی برای غسل و دفن بیماران کرونایی

همکاری ۶۳۰ طلبه استان مرکزی برای غسل و دفن بیماران کرونایی
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ۶۳۰ طلبه در استان مرکزی برای غسل و دفن بیماران کرونایی همکاری کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ساعتی پیش در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا استان مرکزی که در استانداری استان مرکزی برگزار شد، ضمن خیر مقدم به حضور مسؤولان وزارت بهداشت در استان مرکزی، گفت: امروز شاهدیم همه کشورها  برای مقابله با ویروس کرونا بسیج و با تمامی امکانات به میدان آمده اند.

سهل انگاری در زمینه بهداشت و درمان خیانت به مملکت است

امام جمعه اراک ویروس کرونا را مهمان ناخوانده ای در کشورها دانست و اظهار کرد: کرونا امتحان بزرگی است و پرونده همه در پیشگاه خداوند متعال باز و کوچکترین سهل انگاری در زمینه بهداشت و درمان خیانت به مملکت است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تا به امروز در مسیر مقابله با کرونا ویروس خوب عمل کرده است و مردم  نیز در سایه همکاری و مشارکت از این آزمون بزرگ، موفق بیرون آمده اند.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه ۶۳۰ طلبه در استان مرکزی برای کفن و غسل بیماران کرونایی همکاری کردند، گفت: طلاب استان مرکزی به منظور شرعی به خاک سپرده شدن اموات به سایر استان های کشور نیز اعزام شدند.

وی بیان کرد: پژوهش ها و تحقیقات متعددی در کشور و همچنین استان مرکزی برای شناسایی و درمان کرونا انجام شده است و امروز باید قدردان فعالان و سربازان حوره سلامت، بهداشت و درمان کشور باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه محققان و پژوهشگران تلاش کنند تا کرونا ریشه کن شود، گفت: گروه های تحقیقاتی داروسازی جمهوری اسلامی باید در رده اول درمان در جهان نقش آفرینی کنند.

آیت الله دری نجف آبادی اضافه کرد: ایران اسلامی باید با بهره‌گیری از محققان و پژوهشگران برجسته در تولید واکسن و داروی کرونا در جهان حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

تحریم ها و خشونت های آمریکا در منطقه

امام جمعه اراک در ادامه با اشاره به تحریم ها و خشونت های آمریکا در منطقه، گفت: هرگز ظلم های دشمنان نظام مقدس ایران اسلامی را فراموش نخواهیم کرد و ایران اسلامی در حالی که درگیر دشمنان و تحریم های ظالمانه بود در جبهه مقابله با کرونا تلاش های قابل قبولی ارائه کرد./842/پ210/ب1

رضا صفائی نسب
ارسال نظرات