۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۶۵۹۲۲۴
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاشان:

۳۵ عنوان برنامه ملی مذهبی در کاشان برگزار شده است

۳۵ عنوان برنامه ملی مذهبی در کاشان برگزار شده است
عبدالرحیمی از برگزاری ۳۵ عنوان برنامه ملی مذهبی به مناسبت‌های مختلف در شهرستان کاشان خبر داد و گفت: مناسب‌های ملی مذهبی در کاشان مظلوم واقع شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، غلامعلی عبدالرحیمی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با تبریک ۱۲ مرداد ماه سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: این نهاد یکی از ارکان اصلی تبلیغات انقلاب است که رسالت سیاستگذاری، مدیریت و هماهنگی مراسم‌های ملی مذهبی را برعهده دارد.

وی با اشاره به ۱۲ مرداد سالروز چهلمین سالگرد تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ابراز کرد: سالروز تأسیس این شورا امسال با شعار «چهل سال بصیرت و لحظه شناسی» نامگذاری شده است که نشانه اهمیت کار این شورا در لحظه شناسی فعالیت‌ها است.

عبدالرحیمی همچنین با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همچنان در خط مستقیم و صحیح حرکت می کند، افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی ۴۰ سال گذشته برنامه‌های ملی مذهبی را به هنگام و به لحظه انجام داده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاشان گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد مردمی بدون وابستگی و کمک از خارج از شهرستان کاشان و با کمک‌های مردمی اداره شده است.

وی افزود: یکی از اولویت‌های فعالیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ساماندهی و هدایت، جهت دهی و تعیین قعطنامه‌ها و محور‌های برنامه‌های ملی و فراملی است.

به گفته وی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان درسال گذشته بیش از ۳۵ عنوان برنامه ملی مذهبی را در سطح شهرستان کاشان برگزار کرده است.

عبدالرحیمی تظاهرات ضد آمریکایی و حمایت از سپاه، حمایت مواضع شورای امنیت ملی، روز قدس، سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و اعزام به مرقد مطهر امام و غبار روبی و عطرافشانی مضجع مطهر امام، هفته قوه قضائیه و برگزاری مراسم سالروز شهادت شهید بهشتی و راهپیمایی مدافعان حریم خانواده در هفته حجاب و عفاف را از جمله برنامه  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاشان اعلام کرد.

وی همچنین برگزاری برنامه‌های هفته دولت، هفده شهریور، هفته دفاع مقدس، سالگرد شهید دهقان، نخستین مراسم تکریم از چهره ماندگار مدافع حرم سردار چهارباغی، نکوداشت آیت الله نمازی، مراسم ۹ دی، برنامه‌های دهه مبارکه فجر و همچنین ویژه برنامه شهادت سردار سلیمانی در میدان جهاد کاشان را از دیگر برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاشان برشمرد.

به گفته وی مناسب‌های ملی مذهبی در کاشان مظلوم واقع شده است در حالیکه از فرصت و ظرفیت‌های برنامه‌های ملی مذهبی می‌توان بیشترین بهره برداری داشت.

عبدالرحیمی ابراز امیدواری کرد در گام دوم انقلاب بتوانیم بیانیه مهم و سرنوشت ساز رهبر معظم انقلاب را که برای آن زحمت زیادی متحمل شده است را محقق کنیم و نگذاریم بر روی زمین بماند./۱۳۰۷/پ210/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات