۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲
کد خبر: ۶۵۹۲۴۵
مدیر حوزه علمیه مازندران:

سیاه نمایی رسانه های دشمن، ذره ای از اعتقادات دینی مردم نخواهد کاست

سیاه نمایی رسانه های دشمن، ذره ای از اعتقادات دینی مردم نخواهد کاست
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با اشاره به جنگ روانی رسانه های دشمن در خصوص ماه محرم، گفت: این سیاه نمایی ها ذره ای از اعتقادات دینی ملت ایران نخواهد کاست.

حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، به اهمیت و فضیلت دعای پر فیض عرفه اشاره کرد و گفت: در روزی که درهای رحمت الهی بر روی بندگانش گشوده می شود این دعای پرفیض، راه رسیدن به منبع پرفیض الهی است.

وی با بیان این که دنیا امروز به دلیل فراگیری ویروس منحوس کرونا در بحران و مشکلات بسیاری به سر می برد، افزود: تنها راه برون رفت از این مشکلات، تکیه بر ارزش های الهی و معنوی است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دعا و نیایش کلید حل بسیاری از مشکلات است، خاطرنشان کرد: این فرصت های ارزشمند معنوی، می تواند برای عبور کشور از مشکلات و بحران های فعلی راهگشا باشد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که نیایش و بندگی به درگاه خداوند متعال روح و روان انسان را جلا و از دنیای مادی به سمت معنوی و ارزش های الهی سوق می دهد، تصریح کرد: این روزها که جامعه جهانی در برابر یک ویروس منحوس فلج شده است، بهترین راه برای عبور از این بحران جهانی بازگشت به دین و معنویت است.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان دین و انقلاب با دروغ پراکنی و تبلیغات مسموم به دنبال منحرف کردن اذهان مردم هستند، خاطرنشان کرد: فاصله گرفتن مردم از دین، انقلاب و ارزش های معنوی مهم ترین هدف دشمن در چهل سال اخیر بوده است.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: جنگ روانی و رسانه ای که این روزها علیه برگزاری مراسم روز عرفه و عزاداری ماه محرم در رسانه های خارجی و همچنین برخی ها در داخل مشاهده می کنیم تنها با هدف منزوی کردن دین و ارزش های الهی در جامعه صورت می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که کسانی که این روزها دلسوز ملت ایران شده اند در همین جریان کرونا جنایت های بسیاری را با تحریم دارو و غذا علیه ملت ایران مرتکب شدند، خاطرنشان کرد: این سیاه نمایی ها ذره ای از اعتقادات دینی و مذهبی ملت ایران را کمرنگ نخواهد کرد.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که سلامت ملت ایران در اولویت نخست همه دلسوزان و مسؤولان ارشد نظام اسلامی قرار دارد، تصریح کرد: عزاداری ماه محرم امسال نیز با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی که ستاد ملی کرونا تدوین کرده، برگزار خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن ده ها سال با سرمایه گذاری گسترده تلاش کرد تا ملت ایران را از دین جدا کند اما شکست خورده است، خاطرنشان کرد: معاندان نظام اسلامی، شیوع ویروس کرونا را فرصت مناسبی می دانند تا با هجمه های گسترده رسانه ای مردم را از شرکت در چنین محافلی بر حذر دارند، اما ملت ایران با رعایت پروتکل های بهداشتی عزاداری امام حسین(ع) را به بهترین شیوه ممکن برگزار خواهند کرد./950/ت310/ب1

ارسال نظرات