۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۶۵۹۲۵۳

تاکید جنبش امل و حزب الله بر پیشگیری از کرونا

تاکید جنبش امل و حزب الله بر پیشگیری از کرونا
در دیدار جنبش امل و حزب الله مطرح شد: که مشکلات لبنان باید با اتحاد حل شوند و لزوم پیشگیری از کرونا لازم و ضروری است.
به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، جنبش امل با حضور اسد جعفر در راس هیئتی که شامل مصطفی آل سبلانی و حمزه شرف بود، با مقام مسؤول منطقه بقاع در حزب الله، حسین النمر، شیخ سهیل اوده و احمد رایا در بعلبک منطقه بقاع، دیدار مشترکی را پیرامون موضوعات فیمابین برگزار کردند.
در این دیدار ضمن تبریک عید قربان، دو طرف با توجه به شیوع ویروس کرونا در منطقه بقاع، بر ضرورت رعایت مسائل بهداشتی تاکید کردند و پیرامون مشکلات موجود در منطقه برای کاهش اثرات همه گیری کرونا تبادل نظر کردند.
همچنین از دولت خواسته شد ضمن حل مشکل کمبود سوخت اقدامات لازم جهت پیشگیری گسترش بیماری کرونا را بعد مبتلا شدن 49 نفر در منطقه بقاع به این ویروس انجام دهند.
گفتنی است جنبش امل یکی از دو حزب عمده شیعه در لبنان است. این جنبش در سال ۱۹۷۴ توسط امام موسی صدر پایه‌گذاری شد. جنبش امل یکی از طرف‌های درگیر در جنگ داخلی لبنان بود. هم‌اکنون نبیه بری دبیرکل جنبش امل است. و حزب الله لبنان به دبیر کلی سید حسن نصر الله دو حزب شیعی لبنان محسوب می شوند که در این روزها اتحاد آنها و برگزاری جلسات فیما بین می تواند بسیار از مشکلات این کشور از جمله کرونا را حل کند.
ارسال نظرات