۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴
کد خبر: ۶۵۹۲۶۲
تولیت مدرسه علمیه قاسم بن الحسن:

پروژه کروناهراسی ترفند شوم دشمن برای ضربه زدن به پایگاه اصلی شیعیان است

پروژه کروناهراسی ترفند شوم دشمن برای ضربه زدن به پایگاه اصلی شیعیان است
حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی با بیان اینکه دشمن با پروژه کرونا هراسی به دنبال تضعیف باورهای مردم است، گفت: مردم مراقب تفکر شیعه انگلیسی باشند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدباقر علم الهدی تولیت موسسه آموزش عالی حوزوی قاسم بن الحسن(ع)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، هدف جنگ نرم و هجمه رسانه‌ای دشمن در برگزاری مجالس حسینی را تضعیف اعتقادات مردم دانست و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن جنگ‌های سرد فراوانی را علیه ملت ایران به راه انداخت به حدی که امروز مردم به‌خوبی ترفندهای دشمن را می‌شناسند و فریب نمی‌خورند.

وی با بیان اینکه دشمن از طریق جنگ سرد می‌خواهد به لایه‌های مختلف جامعه نفوذ کند، ادامه داد: اتفاقاً سربازان جنگ سرد نیز از میان خود قربانیان انتخاب می‌شوند و این خود قربانیان هستند که جزء ارباب جمعی دشمن می‌شوند و در صفحه‌ای که دشمن برای آن‌ها بازی می‌کند مشغول بازی می‌شوند؛ همین افراد خودشان نخستین قربانیان صفحه شطرنج دشمن خواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی بازی با اعتقادات و باورهای مردم را جنگ سرد دشمن خواند و اظهار داشت: امروز دشمن با بهره‌گیری از فرصتی که مردم برای ایام روز عرفه و ماه محرم در پیش دارند یک بازی بسیار پرمخاطره‌ای را آغاز کرده و به‌زعم خودش می‌خواهد از هر طرفی که مردم ورود می‌کنند بدل آن را اعمال کند تا جامعه اسلامی و معتقدان به سیدالشهدا(ع) را به چالش بکشاند.

تولیت موسسه آموزش عالی حوزوی قاسم بن الحسن(ع) ادامه داد: بر همین اساس دشمن آمده پروژه کرونا هراسی راه انداخته تا پایگاه‌های اصلی شیعیان را بزند که اگر دولت‌مردان حاضر نشدند محافل امام حسین(ع) را راه‌اندازی کنند با دمیدن به افکار شیعه انگلیسی افرادی پیدا شوند تا با اندیشه‌های انقلابی نظام، رهبری و تفکر عمومی مردم مبارزه کنند.

وی افزود: مردم ایران دیگر فریب این ترفندهای شوم را نمی‌خورند و معتقد هستند برگزاری مراسم امام حسین(ع) و برپایی پرشور مجالس حسینی یک اصل است اما در کنار همه این احترامی که برای اعتقادات دینی خود قائل هستند به بحث سلامت فردی و اجتماعی نیز اهمیت داده و آن را تعقیب می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی با تأکید بر اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هر محافلی که با نام امام حسین(ع) تشکیل شود واجب و یک اصل است، عنوان کرد: امام حسین(ع) هرگز حاضر نمی‌شوند مردم در مجلسی که به نام ایشان برگزار شده بیمار شوند، حضرت خود طعم تلخ مصیبت را چشیده‌اند لذا هرگز رضایت نمی‌دهند کسی در مجلس حسینی گرفتار مصیبت شود.

تولیت موسسه آموزش عالی حوزوی قاسم بن الحسن(ع) ادامه داد: بنابراین شیعیان و ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت(ع) باید به‌گونه‌ای عمل کنند که هم محافل حسینی پرشور برگزار شود و هم پروتکل‌های بهداشتی و سلامت جامعه اجرا و موردتوجه قرار گیرد زیرا جمع بین این دو اصل مشت محکمی به دهان دشمن خواهد بود تا بار دیگر این جنگ نرم به نفع ملت ایران تمام شود./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات