۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۶۵۹۳۵۴
فرمانده سپاه کربلا خبر داد؛

تهیه و توزیع ۹۴ هزار بسته معیشتی در طرح کمک مؤمنانه مازندران

تهیه و توزیع ۹۴ هزار بسته معیشتی در طرح کمک مؤمنانه مازندران
فرمانده سپاه کربلا مازندران از تهیه و توزیع ۹۴ هزار بسته معیشتی در مرحله نخست نهضت کمک‌های مومنانه در سراسر استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری رسا در مازندران، سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی، فرمانده سپاه کربلا امروز در حاشیه مرحله اول گام دوم کمک های مؤمنانه در جویبار، ضمن تبریک اعیاد سعید قربان و غدیر از تهیه و توزیع ۹۴ هزار بسته معیشتی در مرحله نخست نهضت کمک‌های مومنانه در سراسر استان خبر داد و گفت: در این مرحله از کمک‌های مومنانه علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان، بسته‌های نوشت افزاری، البسه، کیف و کفش و کمک‌های نقدی به آسیب دیدگان کرونایی و خانواده های کم برخوردار نیز در دستور کار قرار دارد.
 
فرمانده سپاه کربلا با اعلام این که در دو مرحله دیگر نهضت کمک‌های مومنانه و در  هر مرحله همان  ۹۴ هزار بسته معیشتی در نظر گرفته شده است، افزود:‌ مرحله نخست دهه امامت و ولایت (از عید قربان تا عید غدیر)، مرحله دوم دهه اول محرم و مرحله سوم نیز دهه اخر صفر است که کمک‌های مردمی به دست نیازمندان خواهد رسید.
 
سرهنگ پاسدار مسلمی در ادامه با اشاره به رضایتمندی رهبر معظم انقلاب از رزمایش اول کمک مومنانه، خاطرنشان کرد:‌ با توجه به پیک دوم کرونا، کمک‌های مومنانه در قالب نهضت احسان و تعاون تداوم پیدا کرده است.
 
فرمانده سپاه کربلا یادآور شد: آحاد مختلف مردم، ائمه جمعه و جماعات، هیأت‌های مذهبی، مؤسسات خیریه  و نهاد‌های حاکمیتی و حمایتی در این نهضت تعاون و احسان مشارکت دارند.
 
سرهنگ پاسدار مسلمی به تهیه و توزیع یک هزار و ۴۶۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در مرحله نخست نهضت کمک‌های مومنانه جویبار اشاره و اضافه کرد:‌ علاوه بر بسته‌های معیشتی، ۵۰۰ بسته پروتئینی هم بین نیازمندان جویباری توزیع شده است.
 
دبیر قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) ضمن تقدیر از همه مردم و مسؤولانی که در نهضت کمک مؤمنانه مشارکت کردند، خاطر نشان کرد: ان شاء الله و به حول قوه الهی بتوانیم با کمک مردم، گام دوم کمک‌های مؤمنانه را به نحو احسن در مازندران اجرا کنیم./950/د102/ب1
ارسال نظرات