۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۶۵۹۴۰۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

هیأتی‌ها از جنجال رسانه‌های معاند نمی‌ترسند

هیأتی‌ها از جنجال رسانه‌های معاند نمی‌ترسند
حجت‌الاسلام خادمی گفت: برخی رسانه‌های غرب‌گرا دنبال ایجاد نگرانی‌های بی‌خود هستند تا شور و شعور حسینی در محرم را کم‌رنگ کنند، اما هیأتی‌ها از توطئه آن‌ها ترسی ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست برنامه‌ریزی دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: برای برگزاری مراسم محرم دغدغه‌ای وجود ندارد؛ زیرا در هر شهری مساجد، حسینیه‌ها و تکایای متعددی وجود دارد و همگی مراسم عزاداری سیدالشهدا (ع) را برگزار می‌کنند و اگر شرکت‌کننده‌ها مشاهده کنند که پروتکل‌های بهداشتی اجرا نمی‌شود می‌توانند در مجالس دیگر حضور پیدا کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در شب‌های احیای قدر، افزود: سابقه خوب و درخشان هیئات مذهبی و مساجد در برگزاری مراسم احیاء شب‌های قدر می‌تواند به ما این امید را بدهد که محرم امسال باوجود بیماری کرونا، به حول و قوه الهی مشکلی نخواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم تجربیات ماه مبارک رمضان، لازم است هیأتی‌ها تمام توجه و اهتمام خود را برای رعایت فواصل اجتماعی و رعایت اصول بهداشتی داشته باشند و سخت‌گیری‌های لازم را اعمال کنند؛ چراکه معاندان و مخالفیان اسلام برای مراسم محرم قطعاً برنامه دارند و با شانتاژهای رسانه‌ای، مریض سازی‌ها و کشته سازی‌های کرونایی دروغین در پی خدشه‌دار کردن اعتقادات جامعه اسلامی هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: برخی رسانه‌های غرب‌گرا دنبال ایجاد نگرانی‌های بی‌خود در جامعه هستند تا شور و شعور حسینی در محرم امسال را کم‌رنگ کنند، اما هیأتی‌ها از توطئه آن‌ها ترسی ندارند.

حجت‌الاسلام خادمی تصریح کرد: رسانه‌های معاند از هم‌اکنون دنبال ایجاد نگرانی‌های بی‌خود در جامعه هستند تا شور و شعور حسینی در محرم امسال را کم‌رنگ کنند، پس باید تمام سعی خود را بکنیم که بهانه به دست آن‌ها ندهیم.

وی تأکید کرد: امسال با استعانت از خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار (ع) محرمی پرشورتر از سال‌های گذشته خواهم داشت و از بوق و کرناهایی که رسانه‌های معاند و سیاست زدگان به پا کرده‌اند ترسی نداریم و با اجرای شکوهمند مراسم عزاداری امام حسین (ع) جوابی دندان‌شکن به آن‌ها خواهیم داد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات