۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۶۵۹۴۰۹
مدیر مدرسه علمیه کامیاران:

اجر جان باختگان در عرصه مبارزه با کرونا مانند شهدا است

اجر جان باختگان در عرصه مبارزه با کرونا مانند شهدا است
مدیر مدرسه علمیه کامیاران گفت: در بحث مبارزه با بیماری کرونا تعداد زیادی از کادر درمانی کشور را از دست داده ایم که این عزیزان را باید شهدا جبهه سلامت نام نهاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی امروز در دیدار با جمعی از کادر درمانی شهرستان کامیاران، گفت: در طول این چندماه ملت ایران به عینه شاهد ایثاگری های شما در امر مبارزه با ویروس و بیماری کرونا در سطح کشور به ویژه کردستان هستند که از این بابت از شما دلسوزان حوزه سلامت تقدیر و تشکر می کنیم.

مدیر مدرسه علمیه کامیاران ادامه داد: در این مدت چندماه فشاری که بر بخش درمان و سلامت کشور وارد آمده است بی سابقه می باشد و متاسفانه در این راه عزیزان زیادی از کادر درمانی کشور را نیز به علت ابتلا به کرونا از دست داده ایم که این عزیزان را باید شهدا جبهه سلامت نام نهاد.

این استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه برای از بین رفتن این ویروس نیازمند بسیج همگانی در کشور هستیم، گفت: بیماری کرونا هرگز از این کشور رخت بر نخواهد بست مگر اینکه هر کسی در هر مکان و جایگاهی که قرار دارد، نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی همت والایی به کار ببرد و نسبت به این وضعیت بی تفاوت نباشد.

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: خوشبختانه از همان روزهای ابتدایی انتشار ویروس کرونا در کشور، یعنی در ماه اسفندماه 98 شاهد حضور گروه های جهادی متشکل از طلاب، بسیجیان، دانشجویان و... در سطح کشور به ویژه در کردستان و شهرستانهای تابعه بودیم و بخشی از کار مبارزه با این ویروس را این عزیزان بر عهده گرفتند.

وی با تاکید بر اینکه در چنین عرصه های ملی همه مسؤولیم، تصریح کرد: همه ملت ایران در قبال همدیگر و مملکت و نظام به نوعی مسؤولیم و خدایی ناکرده بی تفاوتی به چنین مسایل ملی می تواند برای همه ما هزینه های بسیار بزرگی به دنبال داشته باشد.

مدیر مدرسه علمیه کامیاران با اشاره به آمادگی طلاب برای حضور در مراکز درمانی استان کردستان و کامیاران در بحث مبارزه با بیماری کرونا، عنوان داشت: خوشبختانه طلاب و روحانیون بسیاری در سطح کردستان برای یاری رساندن به بخش درمان در بحث مبارزه با کرونا از همان روزهای نخستین اعلام آمادگی کرده اند و اکنون نیز شاهد حضور جمعی از طلاب در مراکز درمانی و بستری بیماران کرونایی، بعنوان نیروی جهادی هستیم.

این استاد حوزه علمیه استان کردستان اظهار داشت: حضور طلاب و روحانیون بر بالین بیماران کرونایی از چندین جنبه حائز اهمیت است، نخست اینکه بخشی از بار سنگین کادر درمانی را بر دوش می گیرند و از سوی دیگر حضور این عزیزان باعث آرامش خاطر روحی بیماران و نیز ایجاد انگیزه بیشتر در میان کادر درمانی خواهد شد./1401/پ210/ب1

ارسال نظرات