۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۶۵۹۴۱۴
حجت الاسلام درویشی مطرح کرد؛

لزوم توجه مسؤولان به اقتصاد و معیشت مردم

لزوم توجه مسؤولان به اقتصاد و معیشت مردم
حجت الاسلام درویشی گفت: کشور اکنون نیازمند ثبات اقتصادی در بحث قیمت ها است، زیرا تنها با ثبات اقتصادی می توان از سقوط ارزش پولی کشور جلوگیری کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام عباس درویشی پیش از ظهر امروز در نشست با جمعی از طلاب بسیجی کرمانشاه با تبریک فرا رسیدن دهه ولایت، با اشاره به سخنرانی تاریخی روز گذشته مقام معظم رهبر به مناسبت عید قربان اظهار کرد: ملت و مردم ایران باید قدر داشته هایی همانند رهبر معظم انقلاب که همواره با تدبیر و درایت در مقابل توطئه های دشمنان قرار می گیرند را بدانند.

رئیس امور فرهنگی و روحانیون صنعت نفت در منطقه 7 کشور گفت: در سخنان دیروز رهبر معظم انقلاب اسلامی نکات بسیار مهمی بیان شد که نیازمند تحلیل و تفسیر این کلام معظم له هستیم.

این استاد حوزه علیمه به برخی از این سخنان اشاره کرد و افزود: امروز دشمن با حربه کرونا و این ویروس می خواهد که جهان اسلام را به انزوا ببرد، اما هستند بزرگ مردانی به مانند امام خامنه ای که با بیانات حکیمانه خویش، این نقشه های دشمنان را پیش بینی و خنثی می کنند.

وی ادامه داد: یکی از مباحثی که امروز از حلقوم دشمنان اسلام و انقلاب بیرون می آید بحث برگزار شدن یا نشدن عزاداری های محرم است که برای انجام نگرفتن و کم رنگ کردن این ایام بسیار ویژه در جهان شیعه تمام قدرت رسانه ای و خبری خویش را به کار بسته اند.

حجت الاسلام درویشی تصریح کرد: اما دیروز این همه تلاش چندماه دشمنان برای حاشیه سازی علیه محرم با چندین کلام شیوا و جامع از سوی رهبر معظم انقلاب به معنای واقعی خنثی و بی اثر شد، معظم له برگزاری این مراسم ها را منوط به تصمیمات کارشناسان و ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا دانستند که این یعنی سلامت مومنین برخلاف تبلیغات رسانه های معاند در اسلام از اولویت ها است.

رئیس امور فرهنگی و روحانیون صنعت نفت در منطقه 7 کشور در ادامه با تاکید بر اینکه امام خامنه ای در سخنان خویش اهداف کوتاه مدت، بلند مدت و... دشمن را به صورت کامل تشریح و تحلیل کردند، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این سخنرانی به نکاتی درباره برنامه های بسیار هدفمند دشمن برای ایجاد یک جامعه مشوش اشاره کردند که ورشکستی اقتصادی، ایجاد بار روانی بر روی ملت ایران، جلوگیری از توسعه انقلاب و... بخشی از تلاش دشمنان در این ایام است که به درستی توسط معظم له برای همه تشریح شد و عملا نقشه راه را ایشان در مقابل ما قرار دادند.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه درهم شکسته شدن روحیه انقلابی گری ملت ایران، یکی از برنامه دشمنان است، خاطرنشان ساخت: زمانی که روحیه مردم تضعیف شود، طبیعتا دستاوردهای چهل ساله این نظام نیز عملا در افکار عمومی ملت کم رنگ و حتی از یاد خواهد برد، لذا امروز یکی از نقشه های دشمنان تلاش برای درهم شکستن روحیه انقلابی این  ملت است.

حجت الاسلام درویشی گفت: یکی دیگر از مواردی که در سخنان رهبر معظم انقلاب بسیار حائز اهمیت بود، بحث مذاکره با دشمنان بود. ایشان تنها راه علاج مملکت را تکیه بر داشته های داخلی کشور عنوان فرمودند و بر تقویت اقتصاد منهای نفت به عنوان یکی از راه های توسعه زیرساختی کشور تاکید کردند.

رئیس امور فرهنگی و روحانیون صنعت نفت در منطقه 7 کشور افزود: یکی دیگر از سخنان رهبری در سخنرانی عید قربان، توجه به اقتصاد و معیشت مردم بود.

وی تصریح کرد: در منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی، کشور اکنون نیازمند ثبات اقتصادی در بحث قیمت ها است، زیرا تنها با ثبات اقتصادی می توان از سقوط ارزش پولی کشور جلوگیری کرد و می توان زمینه ساز رشد اقتصادی کشور و نیز مراکز تولیدی شد.

حجت الاسلام درویشی در پایان سخنان خود گفت: بی شک حرکت در مسیر مطالبات، خواسته ها و سخنان رهبری می تواند ملت ایران را از این پیچ تاریخی بسیار مهم به سلامت گذر دهد، بنابراین همه ما باید برای تحقق این مطالبات در مسیر ولایت فقیه حرکت کنیم./1401/پ310/ب1

ارسال نظرات