۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۶۵۹۴۱۷
رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی:

حضور حداکثری مردم در حمایت از نظام و ولایت ثمره شورای هماهنگی تبلیغات است

حضور حداکثری مردم در حمایت از نظام و ولایت ثمره شورای هماهنگی تبلیغات است
حجت‌الاسلام رحیم‌آبادی گفت: حضور گسترده و حداکثری و در عین حال عمیق مردم در حمایت از نظام و ولایت ثمره فعالیت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام مهدی رحیم‌آبادی، رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی، امروز در نشست گرامیداشت سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: تبلیغات در هر کشوری حرف اول را می‌زند؛ زیرا تبلیغ اگر سامان مند و هدفمند و در چارچوب قوانین و مقررات شرعی و قانونی انجام گیرد، بُرد و گسترش چند برابری به هر موضوعی می‌دهد.

وی افزود: در موضوعات انقلابی و دینی، سیاسی اقتصادی و فرهنگی، تبلیغ به‌جا و به هنگام تأثیر غیرقابل‌انکاری در پی دارد.

حجت‌الاسلام رحیم‌آبادی خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب و با توجه به مناسبت‌های ویژه و «ایام‌الله» ها، لازم بود که این مهم در قالب رسمی و تعریف‌شده و منتسب به‌نظام شکل بگیرد تا مردم با طیب خاطر و اعتمادی که به آن پیدا می‌کنند منویات و مصوبات آن را اجرایی و عملیاتی کنند.

وی ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با این نگاه ضرورت پیدا کرد و با همین اهداف تأسیس شد تا مردم را از پراکندگی و تصمیم‌های ناهمگون دور نگه دارد و تکلیف آنان را نسبت به وظیفه دینی و انقلابی روشن سازد و از بلاتکلیفی نجات دهد.

حجت‌الاسلام رحیم‌آبادی خاطرنشان کرد: جایگاه شورای هماهنگی یک جایگاه کلیدی در نظام اسلامی بوده و پاسدار اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و خون شهیدان و خون‌جگر خوردن‌های امام و انقلابیون است.

وی افزود: به همین دلیل مردم آن را یک‌نهاد و سازمان رسمی منسوب به‌نظام می‌شناسند که اعلام آن را بدون چون‌وچرایی می‌پذیرند و مراسم ایام ویژه را با آن سازمان و شورا هماهنگ می‌کنند و درنتیجه وحدت رویه در سراسر کشور ایجاد و بر شکوه برگزاری مراسم افزوده می‌شود.

حجت‌الاسلام رحیم‌آبادی اضافه کرد: وحدت و همدلی که شورای هماهنگی در انجام مراسم و مناسبت‌ها ایجاد کرده مثال‌زدنی است، همه گروه‌ها از هر جناحی برنامه‌های ریزودرشت آن را پذیرفته‌اند و در میدان عمل امت واحده و اخوت ایمانی را به منصه ظهور می‌رسانند.

وی گفت: حضور گسترده و حداکثری و در عین حال عمیق مردم در حمایت از نظام و ولایت ثمره فعالیت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات