۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۶۵۹۴۲۸
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

فعالیت فراجناحی و کار جمعی شاخصه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است

فعالیت فراجناحی و کار جمعی شاخصه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است
حجت‌الاسلام ملایی گفت: انجام کار جمعی و فعالیت فراجناحی در بزرگداشت مناسبت‌های انقلابی و مذهبی از شاخصه‌های اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام احمد ملایی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، امروز در نشست گرامیداشت ۱۲ مرداد چهلمین سالگرد تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با اشاره به دستاوردهای این نهاد، انجام کار جمعی و فعالیت فراجناحی در بزرگداشت مناسبت‌های انقلابی و مذهبی را از شاخصه‌های اصلی شورای هماهنگی انقلاب اسلامی دانست.

وی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای شورا در 40 سال گذشته این بوده است که از فاجعه بزرگی مانند گسست نسل‌ها که در شمار اهداف شوم دشمنان بوده و هست جلوگیری کرده و نسل اول و دوم را به نسل‌های بعدی پیوند زده و نفوذ جریانی در تحریف انقلاب و روزها و رخدادهای ویژه آن را خنثی کرده است.

حجت‌الاسلام ملایی گفت: دستاورد دیگر آن‌که همسویی و هم‌زمانی مراسم و یوم‌الله‌ها در سراسر کشور بلکه در سراسر جهان اسلام مانند روز قدس اقتدار حضور و وحدت در عمل را به رخ دشمنان اسلام کشیده است.

وی افزود: این شورا توانسته است به‌عنوان یک بلندگوی واحد صدای انقلاب اسلامی را هم‌زمان در کشور به گوش همه مستضعفان و عاشقان انقلاب برساند و نغمه‌های شوم این‌که مردم خسته شدند و از انقلاب حمایت نمی‌کنند را به زباله‌دان تاریخ بریزد و جلوی «انکر الأصوات» ها را با حضور جانانه مردم بگیرد.

حجت‌الاسلام ملایی گفت: نقطه عطف فعالیت این شورا هنگامی بود که به‌عنوان یک مجموعه مستقل و تعریف‌شده و با ریاست عالم فرهیخته و انقلابی آیت‌الله جنتی در قالب معیّن و وظایف مشخص، کار خود را آغاز کرد و با تشکیل شورا در استان‌ها و دفاتر در شهرستان‌ها، فعالیت خود را آغاز و تداوم بخشد.

حجت‌الاسلام ملایی اظهار کرد: در چنین فضایی شورا مورد حمایت مردم و مدیران قرار می‌گیرد و تصمیماتی که اتخاذ آن به نفع مردم و انقلاب و راهگشای بسیاری از ابهامات و شبهات می‌شود./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات