۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۶۵۹۴۴۲
نماینده ولی فقیه در همدان:

دشمن به دنبال کمرنگ کردن دستاوردهای انقلاب است

دشمن به دنبال کمرنگ کردن دستاوردهای انقلاب است
نماینده ولی فقیه در همدان گفت: دشمن با استفاده از امکانات رسانه ای و تبلیغاتی که در اختیار دارد، به دنبال کم رنگ کردن دستاوردهای این انقلاب و ایجاد ناامیدی در کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی ظهر امروز به مناسبت 12 مردادماه سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اعضای این شورا در استان همدان دیدار و گفتگو کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در این دیدار گفت: امروز دشمن با استفاده از امکانات رسانه ای و تبلیغاتی بزرگی که در اختیار دارد، به دنبال کم رنگ کردن و از بین بردن دستاوردهای این انقلاب و ایجاد یأس و ناامیدی در سطح کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی ادامه داد: در این میان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی می تواند به بهترین شیوه ممکن از این هجمه تبلیغاتی دشمنان جلوگیری کند و اجازه ندهد که اذهان جوانان قربانی این القائات شود.

این استاد حوزه علمیه افزود: با این وجود برخی از کاستی ها در بخش های مختلف در کشور و در همین همدان داریم و بعضا در برگزاری برخی از مراسم ها گله هایی مطرح می شود که باید دوستان شورای هماهنگی این مشکلات را رصد و نسبت به رفع آن اهتمام بورزند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: یکی از گله مندی های مردم همدان که بارها آن را به صورت محترمانه مطرح کرده اند، بحث سیستم های صوتی در مراسم های ملی و مذهبی است، لذا از دوستان شورا درخواست می کنیم که این مورد را مدنظر داشته باشند تا خدایی ناکرده باعث اذیت و آزار مردم مومن و انقلابی این استان نشویم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در ادامه سخنان خود گفت: گله ای که بنده امروز مطرح می کنم، مربوط به مراسم گرامیداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و نیز روز 22 بهمن است. این دو مراسم علیرغم وضعیت نامناسب جوی به صورت گسترده ای در استان همدان برگزار شد ولی انعکاس خبری قابل توجهی در این موارد صورت نگرفت.

وی تصریح کرد: باید گفت که در مراسم‌های مذهبی نیز نیازمند یک تجمع بزرگ هیات های حسینی هستیم، لذا در این میان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان می تواند این کار را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: در بحث برگزاری اقامه عزای حسینی در محرم، حرف و سخنان بسیاری از زبان مسؤولان و مدیران کشوری مطرح شد که خوشبختانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی دیروز خود نحوه برگزاری این مراسم را به خوبی بیان کردند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی اظهار داشت: هرگونه اجتماع و مراسم عزاداری در دهه محرم منوط به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا است و اگر این مراسم ها قرار است که برگزار شود، همه مکلفیم که نسبت به در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی و اجتماعی دقت لازم را داشته باشیم./1403/پ310/ب1

ارسال نظرات