۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۶۵۹۴۸۰
امام جمعه ایلام:

دستگیری سرباند گروهک «تندر» یک پیروزی برای ایران بود

دستگیری سرباند گروهک «تندر» یک پیروزی برای ایران بود
امام جمعه ایلام گفت: به لطف خدا و همت سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات سرباند گروهک تندر به دام افتاد که این یک پیروزی بزرگ اطلاعاتی برای فرزندان این مرزوبوم است.

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، ضمن تبریک دهه ولایت و امامت اظهار نمود: جایگاه امامت در دین اسلام به ویژه مذهب بسیار حیاتی و تاثیرگذار می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام بیان داشت: باید گفت که امامت و ولایت موتور محرکه و عامل پیشرفت دین است و با وجود این معصومین اسلام بال و پر نبوغ گرفت و بخش اعظمی از اسلام ناب محمدی (ص) محصول مجاهدت و تلاش عملی و تهذیبی ائمه اطهار علیه السلام است.

امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به بخشی هایی از سخنرانی امام خامنه ای روز عید قربان اشاره کرد و گفت: یکی از ویژگی های سخنرانی های مقام معظم رهبری؛ تازگی، جامعیت و مستند بودن کلام ایشان است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار ادامه داد: بسیاری از مسایل روز چه در حوزه دین، چه اقتصاد و... در سخنان عید قربان رهبر معظم انقلاب به خوبی تشریح و تحلیل شد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام بیان داشت: باید گفت که کلام و سخن رهبر معظم انقلاب مسیر راه را برای ما و بالندگی انقلاب روشن می کند، لذا در کلام ایشان سعادت، توسعه معنوی و مادی نظام به خوبی هویداست.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان خویش ماه ها تلاش دشمنان برای حاشیه سازی علیه ایام محرم را به یکباره خنثی کردند، عنوان کرد: دشمنان به بهانه کرونا در تلاشند که بسیاری از برنامه های مذهبی و حتی فرهنگی و اجتماعی در کشور را به تعطیلی بکشانند که یکی از این توطئه ها کم رنگ کردن اقامه عزای حسینی بود، لذا به بهانه حفظ جان مردم، برنامه های زیادی برای حاشیه سازی در دست انجام داشتند.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: اما رهبر معظم انقلاب در سخنرانی جمعه گذشته، با بیانات جامع خویش از یک سو اسلام را یک دین مترقی و همگام با روز معرفی کردند و دیگر اینکه برگزاری اقامه عزای حسینی در دهه محرم را منوط به تصمیم ستاد ملی کرونا دانستند که بیان این جملات تمام کار چندین ماهه رسانه های برون مرزی و معاند را خنثی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار در ادامه با تقدیر از سربازان گمنام امام زمام (عج) در دستگیری اعضای گروهک منحرف و تروریستی «تندر» یا همان انجمن پادشاهی، گفت: آمریکایی ها که همیشه به بهانه مبارزه با تررویسم اقصی نقاط جهان را به تصرف خویش در می آورند، چگونه اجازه فعالیت گروهک های تروریستی و سازمان های جنایتکار را در کشور خود می دهند؟!.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام افزود: گروهک تندر در سالهای اخیر در بسیاری از ترورها، بمب گذاری ها و... در داخل کشور نقش اصلی و کلیدی داشت و بی شک این کارها با حمایت مستقیم و غیرمستقیم آمریکایی ها و دشمنان منطقه ای صورت گرفت، ولی به حول و قوه الهی و همت سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات سرباند این گروهک به دام افتاد که این یک پیروزی بزرگ اطلاعاتی برای فرزندان این مرزوبوم است./1404/پ210/ب1

ارسال نظرات