۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۶۵۹۴۹۷
امام جمعه ایلام:

قطعی آب در ایلام ریشه در ضعف مدیریتی دارد

قطعی آب در ایلام ریشه در ضعف مدیریتی دارد
حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار گفت: ایلام از نظر داشتن منابع آبی وضعیت قابل قبولی دارد، ولی بی شک قطعی آب در این شهر نتیجه ضعف مدیران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، مدیر آب و فاضلاب استان ایلام ظهر امروز با حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه قطعی آب در این شهر بی شک نشأت گرفته از ضعف مدیریتی است، عنوان کرد: ایلام از نظر داشتن منابع آبی وضعیت قابل قبولی دارد، ولی بی شک قطعی آب در این شهر نتیجه ضعف مدیران می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام ادامه داد: از شما مدیران شرکت آبفای استان ایلام درخواست داریم که با مدیریت توانمند خویش اجازه ندهید مشکلات مردم بیشتر از این شود.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار بیان کرد: برای برطرف کردن مشکل کم آبی در ایلام نیازمند اعتباری بالغ بر 90 میلیارد تومان هستیم که در صورت تامین این مبلغ بی شک مشکل آب در این استان حل می شود.

وی در ادامه سخنان خود با انتقاد از استفاده شهرداری از آب آشامیدنی برای آبیاری فضای سبز شهری، گفت: از مسؤولان شهرداری می خواهیم که منبع دیگری برای استفاده آب در بحث فضای سبز استفاده کنند و آب شرب که با این همه تلاش تصفیه می شود را اینگونه هدر ندهند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام خاطرنشان کرد: مدیران آبفا و دیگر مسؤولان ذیربط باید در بحث مدیریت انرژی بسیار با درایت تر باشند و اجازه ندهند که مردم این استان مرزی دچار چنین معضلاتی شوند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار گفت: البته امسال در بحث تامین آب کشور و استان ایلام با مشکل روبرو بود یکی کاهش بارشها و دیگری بیماری کرونا که این دو عامل باعث افزایش مصرف آب در بین شهروندان شده  است، لذا از هم استانی های عزیز درخواست می کنیم که در مصرف آب صرفه جویی داشته باشند و قدردان این نعمت الهی باشند.

در ادامه این دیدار، نورالله تیموری؛ مدیر آب و فاضلاب ایلام نیز گزارشی از وضعیت موجود آبرسانی در این استان را به اطلاع حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار رساند./1404/پ210/ب1

ارسال نظرات