۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۶۵۹۵۱۷
طرح الحاق کرانه باختری (7)؛

علی العبودی: معامله قرن به زباله دان تاریخ می پیوندد و هرگز محقق نخواهد شد

علی العبودی: معامله قرن به زباله دان تاریخ می پیوندد و هرگز محقق نخواهد شد
مسؤول دفتر سیاسی کتائب حزب الله عراق در ایران بیان کرد: نزاع بین فلسطین و رژیم صهیونیستی، فقط با نابودی این رژیم منحوس به پایان می رسد.
علی العبودی مسؤول دفتر سیاسی کتائب حزب الله عراق در ایران طی گفت وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، پیرامون توطئه آمریکا، یعنی معامله قرن، ابراز داشت: یکی از خواستهای امریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه به ثمر رساندن معامله قرن است و این اولین و آخرین برنامه آنها برای منطقه اسلامی ما نیست. مادامی که این غده سرطانی یعنی رژیم صهیونیستی در منطقه تلاش های پست و خبیثانه خودش را ضد اسلام و مردم دنبال می کند هرگز آرامش و استقرار به منطقه راه پیدا نمی کند.
وی خاطر نشان کرد: نزاع بین فلسطین و رژیم صهیونیستی ادامه دار است و هرگز تمام نمی شود مگر با از بین رفتن رژیم منحوس صهیونیستی، رژیم غاصبی که با زور و جبر قصد سیطره بر اراضی فلسطینی ها را دارد.
وی افزود: ما معتقدیم معامله قرن مسیر و احوال آن مثل بقیه پیشنهاد های مستکبران سرشار از خباثت است و هرگز محقق نخواهد شد بلکه شکست می خورد و به بقیه برنامه های شکست خورده آنها به زباله دان تاریخ می پیوندد.  
دکتر علی العبودی پیرامون نقش کشور های عربی در مواجهه با معامله قرن بیان کرد: آنچه معلوم است، امکان وجود اتحاد بین کشور های عربی وجود ندارد زیرا آنها مرتبط به تصمیم های دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند. در گذشته روابط سری و مخفیانه بود اما الان رابطه ها و دیدار ها علنی شده به طوری که مجله ها و رسانه ها به آن می پردازند. اما اگر بحث از مردم کشور های عربی باشد باید گفت مردم در خود داری از قبول این معامله آزاد هستند.
وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران مواضع ثابت و مستدلی را در دفاع از مظلومان در مواجهه با مستکبران و ظالمان به ویژیه در قضیه فلسطین که از اولویت های جهان اسلام است، دارد و نیروهای اشغالگر را بر ترک کردن از اراضی فلسطینی ها مجبور می کند. امید ما برای آزادی فلسطین در گرو حمایت های جمهوری اسلامی ایران و رهبر فرازنه آن  امام خامنه ای حفظه الله است زیرا ایشان به تحقیق با حکمت و قدرت خودشان  اوضاع منطقه رادر شرایط بحرانی مدیریت و حل می کنند.
مسؤول دفتر سیاسی کتائب حزب الله عراق در ایران بیان کرد: اگر معامله قرن به نتیحه برسد، اراضی فلسطینی ها از آنها سلب و به رژیم غاصب صهیونیستی تحویل داده می شود پس  محقق شدن این معامله در منطقه غیر ممکن است، زیرا این طرح حق فلسطینی ها را پایمال می کند و مردم این کشور آمادگی مقابله با معامله قرن را حتی با از دست دادن جانشان و شهادت در این راه را دارند.
وی با اشاره به بحران های اقتصادی آمریکا و تظاهرات در این کشور خاطر نشان کرد: مشکلات اقتصادی و سیاسی آمریکا، به ویژه با دولت بی پروای ترامپ، سیاست لنگ و وحشیانه و عدم محبوبیت او مانع از تحقق این طرح می شود.
در پایان با اشاره به نقش امام خامنه ای در منطقه بیان کرد: ایشان شاگرد امام خمینی ره بوده و دیدگاه ها و نظرات ارزشمندی دارند و امام خامنه ای در موضوع معامله قرن بیان کردند که «هرگز محقق نخواهد شد» و الان می بینیم که ترامپ عاجز از تحقق آن است. 
ارسال نظرات