۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۶۵۹۵۲۱
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد:

برنامه های تبلیغی مبلغان با هدف تبیین واقعه غدیر برگزار می شود

برنامه های تبلیغی مبلغان با هدف تبیین واقعه غدیر برگزار می شود
حجت الاسلام جعفرپور به فعالیت تبلیغی مبلغان در فضای مجازی در دهه امامت و ولایت اشاره کرد و گفت: این برنامه ها با هدف تبیین واقعه غدیر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام صادق جعفرپور، عصر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت دهه امامت و ولایت، گفت: این ایام فرصتی مناسب برای آشنایی نسل جوان و نوجوان با واقعه غدیر و شخصیت امام علی(ع) است.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد به فعالیت تبلیغی مبلغان در این ایام اشاره کرد و افزود: مبلغان با بهره مندی از فضای مجازی در زمینه آگاهی بخشی به نسل نو و پاسخگویی به سؤالات و شبهات در حال فعالیت هستند.

وی هدف از انجام برنامه های فرهنگی تبلیغی با بهره مندی از فضای مجازی را تبیین ارزش ها در جامعه عنوان کرد و یادآور شد: به علت شیوع ویروس کرونا فعالیت تبلیغی مبلغان در فضای مجازی به صورت منسجم و مداوم ادامه دارد.

حجت الاسلام جعفرپور خاطرنشان کرد: معرفی پیام غدیر، احیای صحیح فرهنگ غدیر در جامعه و تبیین این واقعه از اهداف و برنامه های تبلیغی مبلغان است.

وی به اهمیت تبلیغ و پرداختن به مسائل روز جامعه اشاره کرد و گفت: تبلیغ به موقع سبب آگاهی بخشی به جامعه و امری مهم برای جلوگیری از رواج آسیب های اجتماعی است.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد تأکید کرد: با بهره مندی از ظرفیت نهادهای فرهنگی، اجرایی و تبلیغی باید زمینه تقویت برنامه های تبلیغی فراهم شود.

وی یادآور شد: به مناسبت دهه امامت و ولایت هفت هزار بسته مواد غذایی و معیشتی به همت هیأت های مذهبی بین نیازمندان و خانواده های محروم توزیع می شود./9451/پ310/ب1

ارسال نظرات