۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۶۵۹۶۰۲
حجت الاسلام انتظاری:

نماز جمعه ظرفیتی برای تقویت جریان انقلابی در جامعه است

نماز جمعه ظرفیتی برای تقویت جریان انقلابی در جامعه است
حجت الاسلام انتظاری، پایگاه عبادی سیاسی نماز جمعه را بهترین ظرفیت برای تقویت جریان انقلابی در جامعه اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام محمد انتظاری، مسؤول دفتر نمايندگی شورای سياستگذاری ائمه جمعه مازندران ظهر امروز در مراسم معارفه امام جمعه جدید شهر سرخ رود نماز جمعه را یکی از مهم ترین یادگاری های امام خمینی(ره) عنوان کرد و گفت: به برکت انقلاب اسلامی، تریبون نماز پرفیض جمعه در اقصی نقاط کشور برپا می شود.

وی با بیان این که پایگاه عبادی سیاسی نماز جمعه ظرفیت مهمی برای تقویت وحدت و همبستگی ملی است، افزود: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت تقویت این پایگاه مهم عبادی و سیاسی بهره گرفته شود.

حجت الاسلام انتظاری با اشاره به این که بسیاری از مطالبات به حق مردم از سوی ائمه جمعه در همین تریبون ها پیگیری می شود، تصریح کرد: نماز جمعه پایگاهی مهم برای تقویت جریان انقلابی در جامعه اسلامی است.

مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران با بیان این که بسیاری از توطئه ها و نقشه های شوم دشمن از سوی ائمه جمعه در این پایگاه های عبادی و سیاسی خنثی می شود، خاطرنشان کرد: ائمه جمعه با رهنمودهای خود در خطبه های عبادی و سیاسی، جامعه را در مسیر رشد و تعالی دینی، اجتماعی و فرهنگی سوق می دهند.

وی، مسؤولیت را فرصتی برای خدمت به انقلاب و مردم دانست و تصریح کرد: کسانی که مناصب و جایگاه هایی را در اختیار دارند باید به گونه ای عمل کنند تا زمینه رضایت عمومی فراهم شود.

حجت الاسلام انتظاری با بیان این که ملت ایران در چهل سال اخیر همواره پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی بوده اند، گفت: امروز خدمت صادقانه و بی منت به مردم مهم ترین وظیفه همه مسؤولان در نظام اسلامی است.

مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران ادامه داد: مسؤولان باید به مسائلی که به معیشت مردم مرتبط است بیشتر توجه کنند و جزء اولویت های خود قرار دهند.

فرماندار محمودآباد نیز در این مراسم با بیان این که نماز جمعه سنگر وحدت آفرین ما است، اظهار داشت: فضیلت نماز جمعه بر همگان مشخص است و باعث ایجاد امید در جامعه خواهد شد.

در پایان این مراسم از تلاش های حجت‌لاسلام محمود موسوی تقدیر و حجت الاسلام مهدی تقی زاده به عنوان امام جمعه جدید سرخ رود معرفی شد./950/پ310/ب1

ارسال نظرات