۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۶۵۹۶۰۵
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

جلوگیری از گسست نسل‌ها از مهم‌ترین خدمات شورای هماهنگی است

جلوگیری از گسست نسل‌ها از مهم‌ترین خدمات شورای هماهنگی است
حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: جلوگیری از گسست نسل‌ها و آشنا کردن نسل فعلی با وقایع و حوادث سرنوشت‌ساز انقلاب از مهم‌ترین خدمات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در دیدار با رییس و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان که به مناسبت دوازدهم مرداد، سالروز تأسیس این شورا برگزار شد، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را یکی از نهادهای مهم و تأثیرگذار در نسل‌های متعدد برشمرد که اختصاص به عصر و نسل خاصی ندارد.

وی با بیان اینکه نسل امروز ما رخدادهای گذشته انقلاب را درک نکرده است، افزود: هدف از تأسیس این نهاد، پیوند دادن بین نسل‌ها و ممانعت از گسست نسلی است؛ ازاین‌رو باید این شورا با هنرمندی بتواند وقایع و رخدادهای انقلاب را برای نسل کنونی ترسیم کند و ارزش‌ها و شعائر الهی و معنوی انقلاب و رویدادهای مهم و تاریخ‌ساز را برای نسل‌های مختلف به تصویر کشد تا در ذهن‌ها ثبت شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: درواقع هدف از تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جلوگیری از گسست نسل‌ها و آشنا کننده نسل کنونی با وقایع و رخدادهای سرنوشت‌ساز انقلاب است.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی اظهار کرد: باید مردم ما به‌ویژه نسل جوان با تاریخ پرافتخار انقلاب و روزهای سخت و سرنوشت‌ساز انقلاب آشنا شوند.

وی فلسفه وجودی این نهاد را یادآوری و جوهره شورا را تذکر دانست و افزود: کار شما در شورا این است که ایام‌الله‌ها را یادآوری کنید تا مورد غفلت قرار نگیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به آیات قرآن مجید یادآور شد: برخی یادآوری‌ها مفید است و انسان را از غفلت زدگی بازمی‌دارند.

وی خطاب به اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: کار مهم شما هم غفلت زدایی و تذکر دادن مناسبت‌ها و ایام‌الله‌های مهم و سرنوشت‌ساز است تا در اذهان و قلب‌ها بماند و فراموش نشود.

امام‌جمعه بجنورد گفت: انقلاب اسلامی ما این تحفه بزرگ الهی که با نثار خون‌های بسیار و جان‌فشانی‌های عظیمی به دست آمده باید حفظ شود و یکی از مصادیق حفظ آن زنده نگاه داشتن و تعظیم روزهای سرنوشت‌ساز و مهم این انقلاب است که نباید مورد غفلت واقع شود./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات