۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۶۵۹۶۰۹
از سال ۹۱ تاکنون؛

۳.۵ میلیون نفر در مراسم انقلابی خراسان شمالی شرکت کرده‌اند

۳.۵ میلیون نفر در مراسم انقلابی خراسان شمالی شرکت کرده‌اند
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: از سال ۹۱ تاکنون بیش از سه میلیون ۵۰۰ هزار نفر در مراسم انقلابی این استان شرکت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد که به مناسبت دوازدهم مرداد، سالروز تأسیس این شورا برگزار شد، گزارشی از اقدامات این نهاد ارائه کرد.

وی ضمن قدردانی از حمایت‌های ارزشمند حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی از شورای هماهنگی و مناسبت‌های انقلاب، اظهار کرد: این شورا توانسته است در سال‌های اخیر منشأ خدمات برجسته‌ای در استان باشد.

حجت‌الاسلام سالاری از برگزاری هزار و 266 جلسه ستادی، هزار و 600 برنامه محوری و حضور بیش از سه میلیون و پانصد هزار نفر در مراسمات 12 فروردین، ارتحال امام (ره)، قیام 15 خرداد، روز جهانی قدس، هفتم تیر، هشتم شهریور، سیزده آبان، نهم دی‌ماه و ایام‌الله دهه فجر از سال 91 تاکنون در استان خبر داد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در ادامه با اشاره به اهتمام همگانی برای دشمن‌شناسی و مقابله با اقدامات دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی، اظهار کرد: مؤمنان مجاهد و مخلص اهل اقدام پیش‌دستانه و پیشگیرانه هستند و در زندگی فردی و اجتماعی آنان پرسش‌های اصلی این است که «چه باید انجام دهم؟» برخلاف انسان‌های ضعیف‌الایمان و کم‌بنیه که همواره دنبال سؤالِ «چه خواهد شد» هستند.

وی افزود: طبیعی است کسی می‌تواند این پرسش را پاسخ درست و بهنگام و عملی بدهد که بداند در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

حجت‌الاسلام سالاری گفت: آنچه از مبلغان دینی و انقلابی و نیروهای جبهه انقلابی در شهرها و استان‌ها و بخصوص مشاعل هدایت و روحانیت معظم و حوزویان و به طور کلی دغدغه مندان نسبت به اسلام و انقلاب انتظار می‌رود، نگاه آینده‌جویانه و آینده‌نگرانه و آمادگی برای پاسخ پیش‌دستی در پاسخ و اقدام است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی افزود: درواقع فاصله نیروی انقلابی و غیرانقلابی، همین سؤال «چه می‌شود تا چه باید بکنم» است؛ ازاین‌رو باید دست دشمن را خواند و خواب‌های آشفته او را تبدیل به کابوس کرد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات