۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۶۵۹۶۲۲

آغاز دوره اختبار طلاب جدیدالورود مدرسه علمیه الغدیر اهواز

آغاز دوره اختبار طلاب جدیدالورود مدرسه علمیه الغدیر اهواز
حجت الاسلام فرطوسی گفت: دوره اختبار طلاب جدیدالورود مدرسه علمیه الغدیر اهواز از فردا آغاز و تا ۲۹ مردادماه ادامه خواهد داشت.
حجت الاسلام مصطفی فرطوسی، مسؤول رسانه‌ای حوزه علمیه الغدیر اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری دوره اختبار طلاب جدیدالورود خبر داد و گفت: این دوه از فردا آغاز و تا ۲۹ مردادماه پیش از فرا رسیدن ماه محرم ادامه خواهد داشت.

مسؤول رسانه‌ای حوزه علمیه الغدیر اهواز بیان داشت: طلاب در کلاس‌های تعریف شده (درسی، مباحث اعتقادی، صرف و نحو و قرآن، آداب طلبگی و آشنایی با حوزه) شرکت می‌کنند.

حجت الاسلام فرطوسی عنوان داشت: طلاب پس از گذراندن آزمون ورودی و مراحل اولیه ثبت نام، در دو مرحله مصاحبه (آشنایی مقدماتی، تفصیلی) شرکت کردند که در این مرحله برخی طلاب پذیرش و برخی دیگر رد شدند.

وی با بیان اینکه ۲۵ طلبه در دوره اختبار شرکت می‌کنند، اظهار داشت: طلابی که مصاحبه را با موفقیت پشت سر گذاشتند مجوز حضور در دوره اختبار را دریافت کردند.

مسؤول رسانه‌ای حوزه علمیه الغدیر اهواز در رابطه با دوره آموزشی تابستانه برای طلاب پایه اول عنوان داشت: این دوره آموزشی، تهذیبی، قرآنی به مدت ۳۰ روز از ۵ مردادماه آغاز و تا پیش از فرا رسیدن ماه محرم، پایان پیدا می‌یابد./۹۴۵۶/ت310/ب1
ارسال نظرات