۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۶۵۹۶۴۴
نظر آیت‌الله سبحانی درباره عزاداری ماه محرم؛

عزاداری ‌سیدالشهدا با حفظ سلامت جامعه ‌باید انجام شود

عزاداری ‌سیدالشهدا با حفظ سلامت جامعه ‌باید انجام شود
حضرت آیت الله سبحانی تأکید کرد که مسؤولان سلامت جامعه باید برنامه‌ریزی کنند که عزاداری انجام بگیرد و سلامت جامعه نیز محفوظ بماند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله سبحانی از مراجع تقلید درباره عزاداری سیدالشهدا(ع) در دوران کرونا نظر خود را اعلام کرد.

نظر حضرت آیت الله سبحانی درباره برگزاری مراسم های ماه محرم بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر سالار شهیدان حضرت حسین بن علی(علیه السلام)، سلام بر شهیدان راه حسین(علیه السلام)، درود بی‌پایان بر شهداء راه حق بالاخص شهداء دشت کربلا

ایام ماه محرم و صفر، ایام عزاداری است و حسینیان که قلوب آنان لبریز از مهر سالار شهیدان است این دو ماه را نمی‌توانند بدون عزاداری سپری کنند، بالاخص به فرموده حضرت امام(ره) : «ما هر چه داریم از محرم و صفر داریم» و در عین حال سلامت فرد و جامعه نیز یکی از فرائض است که حفظ آن لازم است.

مسؤولان سلامت جامعه باید برنامه‌ریزی کنند که عزاداری انجام بگیرد و سلامت جامعه نیز محفوظ بماند. خداوند متعال این بلا را از سر بشریت برطرف فرماید./841/د102/ق

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
عزاداری با رعایت فاصله اجتماعی و تذکرات بهداشتی قابل اجراست.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
متدینین و فعالان هیئات مذهبی، در شبهای قدر نشان دادند که نسبت به دیگر اصناف مقید به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند و لازم است نگاه مسئولان و اعضای ستاد مدیریت کرونا به این جماعت متفاوت باشد.
1
0