۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۶۵۹۶۵۴
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی:

تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس سبب زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت می شود

تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس سبب زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت می شود
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: یاد کردن از بزرگان و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس سبب زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی صبح امروز در دیدار بازنشستگان عرصه جهاد و مقاومت استان، با تشکر و قدردانی از خدمات پیشکسوتان به ویژه پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس، اظهار کرد: هیچگاه نباید اقدامات پیشکسوتان و بزرگان را به دست فراموشی بسپاریم.

وی ادامه داد: باید با بازدید و سرکشی از کسانی که با خلوص نیت برای دفاع از میهن و دین رفتند، از آنان کمال تقدیر و تشکر را داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به نزدیکی هفته دفاع مقدس، بیان داشت: باید با استفاده از رسانه های مختلف از جمله صدا و سیما، ائمه جمعه و جماعات، اقشار جامعه را با خدمات و مجاهدت‌های این افراد آشنا کنیم و این موضوع تبدیل به مسئله اول استان در آن ایام بشود.

وی اضافه کرد: اگر در یک بازه زمانی خاص، یک محتوای خاص را همه‏ مراکز استان‏ها بیان کنند، آن محتوا می تواند به یک گفتمان تبدیل شود.

امام جمعه همدان با تاکید بر نشر و تبلیغ فرهنگ ایثار و شهادت، مطرح کرد: یاد کردن از بزرگان و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس سبب زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در روایات و سیره اهل بیت(علیهم السلام) بسیار بر قدردانی از اقشار پیشکسوت تاکید شده است و لذا امروز همه ما موظف به تجلیل از این افراد و بزرگان هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی تاکید کرد: در چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس باید یک کار ماندگار را در استان رقم بزنیم.

وی در پایان ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت گروه های مردمی همچون بسیج، برای سرکشی به منازل پیشکسوتان دفاع مقدس، عنوان کرد: به جز تقدیر از پیشکسوتانی که جزء نیروهای مسلح هستند، می توانیم با استفاده از ظرفیت بسیج، به منزل تمام افرادی که در جبهه‏ ها حضور داشتند و در هیچ نهادی نیز عضویت ندارند، سرکشی کنیم و از آنها تقدیر کنیم./1403/پ310/ب1

ارسال نظرات