۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۶۵۹۶۵۵
امام جمعه بیجار:

عملیاتی شدن مطالبات رهبری نسخه شفابخشی برای وضعیت کنونی کشور است

عملیاتی شدن مطالبات رهبری نسخه شفابخشی برای وضعیت کنونی کشور است
امام جمعه بیجار گفت: حرکت در مسیر مطالبات رهبری و عملیاتی کردن شعارهای معظم له در حوزه های مختلف همانند اقتصاد و فرهنگ می تواند نسخه شفابخشی برای وضعیت کنونی کشور باشد.

حجت الاسلام علی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، اظهار داشت: یکی از تجربیات بسیار خوبی که این انقلاب به دست آورده، این است که حرف و عمل استکبار بسیار با هم متفاوت است و در پای میزه مذاکره یک حرف را می زند و در عمل کار دیگری انجام می دهد که این به معنای فریب کاری است.

امام جمعه شهرستان بیجار گفت: تجربه 40 ساله به عینه به ما نشان داده است که مذاکره با دشمنان و معاندان چیزی جز خسران و پشیمانی برای ما به دنبال نخواهد داشت.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: مذاکره و عقب نشینی در این شرایط حساس از تاریخ انقلاب می تواند برای آرمان های نظام هزینه های گزافی به دنبال داشته باشد و راه را برای نفوذ دشمنان و باورهای آنان در جامعه اسلامی باز کند که این برای نظام اسلامی به هیچ وجه قابل تحمل نیست.

حجت الاسلام مرادی تصریح کرد: نمونه عینی و بارز چهره مزورانه استکبار و غربی ها را می توان در مذاکرات برجام به خوبی ملاحظه کرد.

وی افزود: در پای میز مذاکره علیرغم تذکرات رهبری به تیم ایرانی مبنی بر چهره دروغین کشورهای غربی و آمریکا بازهم دیدیم که چگونه طرف مقابل برای ایفای خواسته های خود میز مذاکره را تبدیل به میز معامله کردند معامله ای که در آن نه تنها چیزی عاید ایران اسلامی نشد، بلکه حلقه تحریم ها شدیدتر و تنگ تر گردید.

امام جمعه بیجار تاکید کرد: با این وجود بازهم صداهایی در داخل کشور به گوش می رسد که به دنبال مذاکره با غربی ها هستند و خوب به یاد ندارند که همین غربی ها در مذاکرات قبلی خود چه فریبکاری هایی علیه این نظام و ملت انجام دادند.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد:  عقل سلیم می گوید که اکنون زمان مذاکره با غربی ها و آمریکایی ها نیست، اکنون زمان ایستادن بر روی پاهای خودمان است، چطور می توان به کشورهایی که هشت سال به صورت مستقیم برای شکست این نظام صدام بعثی را حمایت کردند، اعتماد کنیم؟.

حجت الاسلام مرادی با اشاره به اینکه اکنون نیازمند یک بسیج ملی در کشور هستیم، گفت: بهترین، کامل ترین و امن ترین راه برای برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور تنها اتکا به توان و پتانسیل داخلی است. ما نیروهای نخبه زیادی داریم که اگر بدان ها میدان دهیم بی شک تاریخ ساز خواهند شد.

امام جمعه بیجار در پایان سخنان خود اظهار داشت: همچنین حرکت در مسیر مطالبات رهبری و عملیاتی کردن شعارهای معظم له در حوزه های مختلف همانند اقتصاد و... می تواند نسخه شفابخشی برای وضعیت کنونی کشور باشد./1401/ت210/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
چه کسانی با تحریف تیغ تحریم را تیز می کنند?
0
0