۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۶۵۹۶۶۸
استاد حوزه علمیه کردستان:

هیأتی ها مراقب جریان نفود باشند

هیأتی ها مراقب جریان نفود باشند
حجت الاسلام محمدی گفت: متولیان هیأت های مذهبی باید مراقب ورود برخی از جریان های سکولار در هیأت ها باشند، زیرا ما در اسلام چیزی به عنوان هیأت سکولار نداشته و نداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، حجت الاسلام مسعود محمدی امروز در دیدار با جمعی از فعالان هیأت های مذهبی شهر سنندج، اظهار داشت: برگزاری اعیاد و دیگر مراسم های دینی از وظایف هیأت های مذهبی می باشد که این امر وظیفه شما در قبال آگاهی بخشی به جامعه را دوچندان کرده است.

این استاد حوزه علمیه کردستان گفت: کسانی که به هر نحو ممکن در این هیأت های مذهبی فعال هستند باید نسبت به برخی از مسایل هوشیار و با بصیرت عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه هیأت های مذهبی و دینی بخشی از ساختار جامعه اسلامی هستند و هویت به اسلام می دهند، افزود: دشمن به خوبی به جایگاه والای هیأت های مذهبی واقف است و طبیعتا نقاط قوت و ضعف آنها را نیز رصد می کند، لذا بهترین مکان برای نفوذ دشمن می تواند همین هیأت های مذهبی باشد و بالعکس این قضیه هم صدق می کند.

حجت الاسلام محمدی در ادامه بااشاره به در پیش بودن ایام محرم، گفت: دشمنان از ماه ها قبل و به بهانه های فراوان همانند بیماری کرونا و... به دنبال انزوای هیأت ها و تشکل های مذهبی در کشور بوده و هستند و برای القای این تفکرات نیز از امکانات رسانه ای خود استفاده می کنند، لذا برای مقابله با این پروژه دشمن همه باید با بصیرت و دشمن شناس باشیم.

این استاد حوزه علمیه کردستان در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: خوشبختانه در سخنرانی هفته گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی که به مناسبت عید قربان برگزار شد، به خوبی نقشه های دشمنان برای حاشیه سازی علیه محرم برملا و هویدا شد.

وی تصریح کرد: امام خامنه ای به مانند گذشته با درایت خویش، زمینه سوءاستفاده های رسانه ای دشمن را خنثی کردند، معظم له برگزاری مراسم های دهه محرم و... را منوط به تصمیمات مسؤولان ستاد ملی مبارزه با کرونا عنوان فرمودند که این امر خود زمینه ساز ایجاد یأس در برنامه ریزی دشمن شد.

حجت الاسلام محمدی گفت: فصل الخطاب فعالیت هیأت های مذهبی در ایام محرم در کلام مقام معظم رهبری به خوبی دیده شد و سخنان ایشان برای همه ما فرض است.

این استاد حوزه علمیه کردستان خاطرنشان ساخت: از این رو اگر شرایط برای اقامه عزای حسینی به صورت جمعی و حضوری میسر شد، متولیان هیأت های مذهبی باید بازهم مراقب ورود برخی از جریان های سکولار در هیأت ها باشند، زیرا ما در اسلام چیزی به عنوان هیأت سکولار نداشته و نداریم./1401/پ310/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
جامعه اسلامی با ولایت فقیه معنا پیدا می کند
0
0