۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۶۵۹۶۷۶
مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد:

شکست جریان تحریف، مقدمه شکست تحریم‌ها است

شکست جریان تحریف، مقدمه شکست تحریم‌ها است
حجت‌الاسلام آزموده گفت: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب نیز تصریح کردند اگر جریان تحریف شکست بخورد جریان تحریم هم شکست خواهد خورد.

حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده، مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سخنرانی عید قربان پیرامون جریان تحریف، اظهار کرد: تحریف یکی از ابزارهای دشمنان اسلام در تاریخ اسلام و انقلاب بوده است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، اضافه کرد: تحریف واقعیت هم درباره داخل ایران و هم درباره خارج از ایران اعمال می‌شود.

استاد حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه جریان تحریف در حال حاضر دو هدف را دنبال می‌کند؛ نخست تضعیف روحیه مردم و دوم آدرس غلط دادن درباره راه‌حل تحریم‌ها، افزود: تضعیف روحیه مردم از ابتدای انقلاب وجود داشته و دشمن همواره تلاش کرده که به مردم القا کند کار شما تمام است و رأس آن‌هم با جریان تبلیغی درباره اینکه قطع رابطه با آمریکا مساوی با پایان شما است، پیگیری می‌شود.

حجت‌الاسلام آزموده با بیان اینکه جریان تحریف با هدف براندازی و تضعیف روحیه مردم، اما در چهره اصلاح گری و دلسوزی مردم به میدان آمده است، اضافه کرد: این جریان‌ها قوت‌ها را کاملاً سانسور می‌کنند و ضعف‌ها را صد برابر می‌کنند تا جوان‌ها را از تحرک و پیشتازی بیندازند؛ به‌گونه‌ای که در بعضی افراد ضعیف در داخل اثر هم می‌کند و در برخی روزنامه‌ها هم منعکس می‌شود.

وی با اشاره به هدف آدرس غلط دادن جریان تحریف، افزود: دشمنان می‌خواهند آدرس غلط بدهند که راه نجات کوتاه آمدن است؛ در حالی که بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب تحریم‌ها قابل علاج است اما قطعاً علاج تحریم عقب‌نشینی مقابل آمریکا نیست؛ چون طبیعت متجاوز خواسته‌های مضاعف است.

حجت‌الاسلام آزموده اضافه کرد: تعطیلی هسته‌ای، تعطیلی توانمندی دفاعی و از بین بردن اقتدار منطقه‌ای... خواسته‌های دشمنان است و این‌ها تمام بشو نیست؛ زیرا هدف آمریکا از مذاکره منفعت خود آمریکاست.

وی با بیان اینکه هدف آمریکا از مذاکره یک دوگانه است: فشار یا کنار گذاشتن توانایی‌های حیاتی، اظهار کرد: کسانی که این را نمی‌فهمند یا متوجه نمی‌شوند یا وانمود می‌کنند متوجه نیستند، در حالی که هیچ انسان با شرفی زیر بار این نمی‌رود.

استاد حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: مذاکره و عقب‌نشینی از دستاوردها و آرمان‌ها تنها راه علاج تحریم و مشکلات اقتصادی و معیشتی نبوده و با وجود تجربه شکست برجام نباید بر این قائل بود که مذاکره تنها راه برون‌رفت از مشکلات داخلی و اقتصادی است.

حجت‌الاسلام آزموده با اشاره به اینکه آدرس صحیح برای علاج تحریم‌ها تکیه بر توانمندی‌های داخلی و مدیریت جهادی است، گفت: دشمنی با استقلال کشور قدیمی بوده و از زمان امیر کبیر تا زمان ملی شدن صنعت نفت و تا امروز که برخی تعمداً مشابه محصولاتی که در داخل تولید می‌شود را وارد کرده‌اند، ادامه دارد.

وی تصریح کرد: درمجموع باید گفت همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب نیز تصریح کردند اگر جریان تحریف شکست بخورد جریان تحریم هم شکست خواهد خورد./9314/ت210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات