۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۶۵۹۶۷۸
مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خوزستان:

تلاش برای آشنایی دانش آموزان با بیانیه گام دوم انقلاب از اولویت‌ها است

تلاش برای آشنایی دانش آموزان با بیانیه گام دوم انقلاب از اولویت‌ها است
حجت الاسلام عرب با بیان اینکه تلاش برای آشنایی دانش آموزان با بیانیه‌ گام دوم از اولویت‌ها است، گفت: بررسی بخش‌هایی از بیانیه، با حضور دانش‌آموزان مستعد و نخبه تشکیل شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمد عرب، مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خوزستان، پیش از ظهر امروز در دومین نشست هم اندیشی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، با بیان اینکه تلاش برای آشنایی دانش آموزان با چنین بیانیه‌ای از اولویت‌ها است، خاطرنشان کرد: تاکنون حلقه‌های مطالعاتی و بررسی بخش‌هایی از بیانیه گام دوم، با حضور دانش‌آموزان مستعد و نخبه تشکیل شد.

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خوزستان با بیان اینکه کتاب‌هایی در زمینه بیانیه گام دوم برای دانش آموزان و مربیان چاپ شده است، بیان داشت: کتاب کار بیانیه گام دوم ویژه مربیان و معلمان چاپ شده و آماده توزیع است؛ از سوی دیگر قصد داریم کتاب دیگری پیرامون بیانیه گام دوم، ویژه دانش‌آموزان منتشر کنیم.

حجت الاسلام عرب ضمن معرفی آثار و محصولات تولید شده پیرامون بیانیه گام دوم گفت: مجموعه‌ای از کتب، نشریات، محصولات صوتی و تصویری، سرود، و پوستر‌های نمایشگاهی با نظارت اتحادیه انجمن‌های اسلامی تهیه و تولید است که به زودی در اختیار مجموعه‌های تربیتی قرار می‌گیرد.

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خوزستان گفت: باید بر ابعاد قرائت بیانیه، تبیین، گفتمان‌سازی، فرهنگ‌سازی، اقدامات عملی و اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب اقداماتی صورت گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز به کار دوره تابستانه مجازی دخترانه مدیران موفق فردا، عنوان داشت: این دوره به صورت مستمر در راستای ارتقای سطح دانش آموزان و شکل گیری آنان به مدیر موفق برای آینده کشور است./۹۴۵۶/پ310/ب1
ارسال نظرات