۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۶۵۹۷۲۱
فرمانده سپاه کربلا خبر داد؛

احداث ۲۰۰۰ مسکن مددجویان کمیته امداد تا پایان سال

احداث ۲۰۰۰ مسکن مددجویان کمیته امداد تا پایان سال
فرمانده سپاه کربلا از ساخت دو هزار مسکن مددجویان کمیته امداد تا پایان سال از سوی بسیج سازندگی سپاه کربلا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا در مازندران، سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی، فرمانده سپاه کربلا امروز در حاشیه افتتاح مسکن سیل زدگان که با مشارکت سپاه میاندورود و بهزیستی احداث شد با تبریک فرا رسیدن دهه امامت و ولایت، از ساخت دو هزار مسکن مددجویان در سال جاری خبر داد.

وی افزود: قراردادی با کمیته امداد امام خمینی (ره) منعقد شده است که تا پایان سال این تعداد خانه مددجویان از سوی بسیج سازندگی سپاه کربلا ساخته و تحویل شود.

فرمانده سپاه کربلا به مجموع طرح‌های محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه کربلا هم اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در یک ماه کمک‌های مومنانه ۱۶۵ طرح محرومیت زدایی در استان به بهره برداری می‌رسد.

سرهنگ پاسدار مسلمی هزینه اجرای این ۱۶۵ پروژه را ۲۲ میلیارد تومان اعلام کرد و یادآور شد:‌ عمده این طرح‌ها ساخت پل، آبر سانی، ساخت دیواره‌های رودخانه است که در قالب خدمت رسانی به مردم خواهد بود.

فرمانده سپاه میاندورود نیز در این مراسم با اشاره به این که سال گذشته ۲۴ واحد مسکونی محرومین از سوی سپاه میاندورود ساخته و کلید آن تحویل خانواد های نیازمند شد، افزود: امسال هم ۱۲ واحد مسکونی را در دست احداث داریم.

سرهنگ جعفر اصغری در ادامه سخنان خود گفت: این واحدمسکونی ۷۸ متری با همت گروه‌های جهادی ساخته و تحویل شد.

اصغری با اشاره به این که در سال گذشته ۲۴ واحد مسکونی محرومین از سوی سپاه میاندورود ساخته و کلید آن تحویل خانواده های نیازمند شد، افزود: امسال هم ۱۲ واحد مسکونی را در دست احداث داریم.

فرمانده سپاه میاندورود با قدردانی از همه دستگاه‌ها و نهاد‌هایی که در ساخت مسکن محرومین مشارکت داشتند، خاطرنشان کرد: این واحد مسکونی به یاد شهید مدافع حرم سعید کمالی به بهره برداری رسید./950/د102/ب1

ارسال نظرات