۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۸
کد خبر: ۶۵۹۷۳۸

جشن بزرگ میثاق ولایت در قم برگزار شد

جشن بزرگ میثاق ولایت در قم برگزار شد
جشن بزرگ میثاق ولایت با حضور آیت الله محمدی عراقی رییس دفتر مقام معظم رهبری در قم در مدرسه علمیه مشکات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، جشن بزرگ میثاق ولایت سه شنبه شب با حضور آیت الله محمدی عراقی رییس دفتر مقام معظم رهبری در قم در مدرسه علمیه مشکات برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام موسوی در این مراسم با اشاره به توطئه های معاویه در تخریب چهره امیرمؤمنان(ع) بر ضرورت توجه جوانان به مبانی غدیر تأکید کرد و گفت: امروز باید مراقب شبهه پراکنی دشمن در فضای مجازی باشیم.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه پدران و مادران مراقب فرزندان خود در فضای مجازی باشند، اظهار کرد: ما باید همواره نسبت به واکسیناسیون جوانان و فرزندان خود در فضای مسموم مجازی دغدغه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه امروز باید با افزایش بصیرت خود مراقب خدعه های دشمن باشیم، تأکید کرد: با همه هجمه هایی که نسبت به مراسم های سنتی که وجود دارد، اگر دقت و توجه بیشتری به مسائل داشته باشیم هیچگاه در دام دشمن نخواهیم افتاد.

گفتنی است، مراسم جشن بزرگ ولایت به مناسبت دهه مبارکه ولایت از چند شب گذشته آغاز شد و با حضور و سخنرانی شخصیت های حوزوی و خطیب های برجسته کشوری تا شام عید سعید غدیر ادامه دارد.

قابل ذکر است، برگزاری نمایشگاه و برپایی غرفه های مختلف، سرودخوانی، برگزاری مسابقات مهیج برای نوجوانان، اهدای جوایز نفیس و قرعه کشی برای کمک هزینه سفرهای زیارتی از برنامه های این جشن بزرگ است./841/پ202/ق

ارسال نظرات