۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۶۵۹۸۰۳
رییس ستاد دهه غدیر کشور:

راه برون رفت بشر از مشکلات، بازگشت به آرمان های غدیر است

راه برون رفت بشر از مشکلات، بازگشت به آرمان های غدیر است
حجت الاسلام نظری با بیان این که غدیر به معنای هدف، تمدن و اندیشه است، گفت: بشر برای برون رفت از مشکلات امروز راهی ندارد جز این که به آرمان های غدیر بازگردد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام محمود نظری خادم الشریعه، رییس ستاد دهه غدیر کشور ظهر امروز در نشستی با جمعی از رسانه های استان با بیان این که جامعه بشری امروز بیش از هر زمان دیگری به مفاهیم ناب غدیر نیازمند است، افزود: در سایه سار غدیر می توان به سعادت و تعالی دست یافت.
 
حجت الاسلام نظری با بیان این که مبنای حرف ما بر اساس عقلانیت و تفاهم است، خاطرنشان کرد: می توان اختلاف نظرها در این خصوص را با نشست های علمی کاهش داد.
 
رییس ستاد دهه غدیر کشور با تأکید براین که همه باید خود را غدیری بدانیم، ادامه داد: آرامش، امنیت، پیشرفت، تمدن و فرهنگ ما با حفظ و تقویت غدیر تحقق امکان پذیر خواهد بود.
 
حجت الاسلام نظری با بیان این که غدیر به معنای هدف، تمدن و اندیشه است، گفت: غدیر مسأله ای است که خدای غدیر برای ابلاغ به نبی غدیر واگذار کرد و امروز نیز امام زمان(عج) میراث دار غدیر است.
 
وی با اشاره به این که اسلام دین سلامت و حلم است و ما همه را به آنچه که در غدیر آمده دعوت می کنیم، افزود: بشر برای برون رفت از مشکلات امروز راهی ندارد جز این که به آرمان های غدیر بازگردد.
 
رییس ستاد دهه غدیر کشور در ادامه سخنان خود با اشاره به وضعیت خاص کرونایی در کشور بر ضرورت بهره گیری صدا و سیما از کارشناسان مذهبی برای تبیین موضوع غدیر تأکید کرد و گفت: باید مبانی غدیر بیش از پیش از سوی کارشناسان دینی تبیین شود.
 
حجت الاسلام نظری با تأکید براین که غنای علمی در رسانه ملی بیشتر تقویت شود، ادامه داد: لازم در این ایام که مجالس و محافل محدود شده از ظرفیت فضای مجازی برای تبیین و تبلیغ مفاهیم غدیر در جامعه بیشتر استفاده شود.
 
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که چندین جلد کتاب با مضامین غدیر از سوی ستاد دهه غدیر کشور در مرحله تدوین و چاپ قرار دارد، افزود: همه ما وظیفه داریم از ظرفیت های موجود برای تبیین اندیشه غدیر در جامعه بهره گیریم.
 
رییس ستاد دهه غدیر کشور با تأکید براین که دنیا باید با مفاهیم ناب غدیر آشنا شود، خاطرنشان کرد: رسانه ها با توجه به ابزارهایی که در اختیار دارند نقش بسیار مؤثری در جهانی سازی فرهنگ ناب غدیر در جهان بر عهده دارند./950/پ310/ب1
ارسال نظرات