۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۶۵۹۸۰۴
نماینده ولی فقیه در کاشان:

دستیابی ایران به سلاح‌های پیشرفته خواب را از چشم دشمنان گرفته است

دستیابی ایران به سلاح‌های پیشرفته خواب را از چشم دشمنان گرفته است
آیت الله نمازی گفت: دستیابی نیرو‌های مسلح ایران به سلاح‌های پیشرفته نظامی خواب را از چشمان آمریکا و صهیونیسم جهانی گرفته است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی پیش ظهر امروز در دیدار فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه جایگاه پلیس و امنیت در نظام توحیدی تعریف شده است، گفت: جایگاه پلیس به اندازه‌ای مهم است که امیرمومنان (ع) در نهج البلاغه بخشی از خطبه مالک اشتر را به امنیت اختصاص داده است.

به گفته وی جایگاه پلیس در نیرو‌های مسلح به ویژه در نیروی انتظامی دژ تسخیر ناپذیری برای حفاظت و تأمین امنیت کشور است.

آیت الله نمازی ایستادگی و قوام و اقتدار یک ملت را در گرو اقتدار نیرو‌های مسلح دانست و اظهار داشت: هیچ ملت و کشوری بدون نیروی مسلح توان مقابله با هیچ دشمنی را ندارد.

به گفته وی هر ملت و هر کشوری که از نیروی مسلح مقتدر برخوردار باشد در طول تاریخ می‌تواند بدرخشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: پیشرفت‌های چشمگیر نیروی مسلح ایران و اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران سبب خشم استکبار جهانی و صهیونیسم جهانی شده است.

آیت الله نمازی گفت: دستیابی نیرو‌های مسلح ایران به سلاح‌های پیشرفته نظامی خواب را از چشمان آمریکا و استکبار جهانی و صهیونیسم جهانی گرفته است.

وی با تقدیراز نیروی انتظامی برای برقراری امنیت در کشور، افزود: نیروی انتظامی برای مأموریت‌های مهمی که برای برقراری امنیت در کشور دارد نیازمند تجیهزات کامل است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تأکید بر سرمایه گذاری روی نسل جوان و لزوم آموزش‌های مورد نیاز برای موفقیت در مأموریت‌های مهم ناجا، گفت: نیروی مسلح در نظام توحیدی باید به پیشرفته‌ترین سلاح و آموزش‌ها مجهز باشد.

آیت الله نمازی با تأکید برسرمایه گذاری نیروی انتظامی روی نسل جوان و آموزش‌های فنی و تخصصی، ابراز کرد: علاوه بر آموزش‌های نظامی، آموزش‌های فرهنگی نیز باید مورد توجه قرار داشته باشد، چرا که نیروی انتظامی در ارتباط مستقیم با مردم است.

نیروی انتظامی در تراز انقلاب اسلامی است
سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان نیز ابتدای این دیدار نیروی انتظامی را در تراز انقلاب اسلامی دانست و گفت: نیروی انتظامی امروز در انجام وظایف و مأموریت‌های خود مطیع امر رهبر معظم انقلاب است.

وی با اشاره به رشادت‌های حافظان امنیت در مرز‌های کشور اظهار داشت: در حال حاضر کشور از امنیت و ثبات لازم برخوردار است و نیروی انتظامی عرصه را برای برهم زنندگان نظم و امنیت تنگ کرده و اجازه هیچ گونه حرکتی به خلافکاران نمی ‌دهد.

لازم به ذکر است، در پایان این دیدار سرهنگ حسین بساطی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان کاشان معرفی شد. سرهنگ حسین بساطی پیش از این فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه را بر عهده داشت./۱۳۰۷/پ210/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات