۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۶۵۹۸۲۷
امام‌ جمعه ایلام مطرح کرد؛

لزوم محوریت مساجد و ائمه جمعه در برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه

لزوم محوریت مساجد و ائمه جمعه در برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه
امام‌ جمعه ایلام گفت: بهترین و سریع ترین راه برای رسیدن کمک های مؤمنانه به دست نیازمندان واقعی در جامعه، محور قرار دادن مساجد و ائمه جمعه در برگزاری این رزمایش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار عصر امروز در جلسه هماهنگی «احسان و اطعام علوی» که به مناسبت عید سعید غدیر خم برگزار شد، اظهار داشت: یکی از تاکیدات موکدانه و پدرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی تداوم رزمایش کمک مومنانه در سطح کشور می باشد، از این رو همه برای اجرای بهتر این خواسته معظم له باید وارد میدان شویم.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام تاکید کرد: بی شک استمرار این رزمایش می تواند در این شرایط بسیاری از مشکلات معیشتی خانوارها در کشور به ویژه در ایلام را برطرف کند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار بیان کرد: از مسؤولان و متولیان برگزاری رزمایش کمک مومنانه درخواست داریم که کار را به خوبی مدیریت کنند و از تداخل و موازی کاری در توزیع بسته های معیشتی جلوگیری به عمل آورند.

امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود افزود: به نظر می رسد بهترین، کامل ترین و سریع ترین راه برای رسیدن این کمک های مومنانه به دست نیازمندان واقعی در جامعه، محور قرار دادن مساجد و ائمه جمعه در برگزاری این رزمایش است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: خوشبختانه در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه در ایلام شاهد توزیع بیش از 17 هزار بسته معیشتی در بین خانوارهای کم درآمد و بی بصاعت این استان بودیم که انصافا حضور گروه های جهادی در تقسیم این بسته ها بسیار چمشگیر بود.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار افزود: با این وجود یکی از کارهایی که باید همواره در اجرای مراحل این رزمایش انجام بگیرد، بحث نیازسنجی محلات و افراد معسر می باشد، لذا مساجد و طلاب و روحانیون در انجام این کار می توانند بسیار کارآمد عمل کنند.

امام جمعه ایلام خاطرنشان ساخت: ان شاء الله تا پایان این ویروس منحوس در سطح کشور و استان ایلام شاهد برگزاری این رزمایش ها و کمک های مومنانه توسط خیرین و متمکنین باشیم و بتوانیم که در این شرایط نابسامان معیشتی و اقتصادی بخشی از مشکلات خانوارهای مستمند را تامین کنیم./1404/پ310/ب1

ارسال نظرات