۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۶۵۹۸۷۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

رزمایش مواسات فرصتی برای تقویت همدلی است

رزمایش مواسات فرصتی برای تقویت همدلی است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به تأکید دین بر مواسات و کمک به نیازمندان، گفت: رزمایش مواسات فرصتی برای تقویت همدلی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری رزمایش کمک های مؤمنانه فرصتی برای تقویت همدلی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به فشار معیشتی و وضعیت خانواده هایی که شغلشان به دلیل شیوع ویروس کرونا متضرر شده است، افزود: کمک های مؤمنانه می تواند بخشی از این فشارها را کاهش دهد.

وی احسان را جلوه ای از فرهنگ دینی دانست و خاطرنشان کرد: احسان و کمک‌های مؤمنانه به نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده در فرهنگ ایران اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی یادآور شد: خداوند وعده داده است کسی که احسان کند و در مواسات و انفاق شرکت کند، چندین برابر آن جبران خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در فرهنگ دینی بر مواسات تأکید شده است، تصریح کرد: افرادی که در این مواسات شرکت می‌کنند سبب ایجاد همبستگی می شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان بااشاره به اینکه 20 هزار بسته غذایی و معیشتی به همت سپاه استان و خیرین بین نیازمندان توزیع شده است، گفت: در این مرحله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ۴۰ هزار بسته معیشتی و کمیته امداد نیز هزاران کارت هدیه را بین جامعه هدف توزیع خواهد کرد./9451/پ210/ب1

ارسال نظرات