۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۶۵۹۹۳۴
نماینده ولی فقیه در مازندران:

موضوع جهش تولید نباید در پیچ و خم‌ها و کاغذ بازی‌های اداری معطل بماند

موضوع جهش تولید نباید در پیچ و خم‌ها و کاغذ بازی‌های اداری معطل بماند
حجت الاسلام والمسلمین لائینی تأکید کرد: موضوع جهش تولید نباید در پیچ وخم ها و کاغذ بازی های دستگاه های دولتی معطل بماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در چهارمین نشست تحقق شعار سال که با حضور جمعی از مسؤولان برگزار شد بر ضرورت حذف موانع تولید در کشور از سوی مسؤولان تأکید کرد.

وی با بیان این که موضوع جهش تولید نباید در پیچ وخم ها و کاغذ بازی های دستگاه های دولتی فراموش شود، افزود: این وظیفه همه مسؤولان است در جهت تحقق مطالبات مقام معظم رهبری از همه توان خود استفاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که برداشتن موانع تولید می تواند زمینه جهش اقتصادی در کشور را فراهم کند، خاطرنشان کرد: بهترین راه بی اثرکردن تحریم های دشمن تقویت توان داخلی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که متأسفانه امروز بسیاری از بخش های تولیدی کشور به دلیل شرایط به وجود آمده در وضعیت نامناسبی قرار دارند، افزود: باید مشکلات این واحدهای شناسایی و راه علاجی برای مشکلات آنها پیدا کرد.

امام جمعه ساری با تأکید براین که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند یکی از آثار دوران تحریم جداسازی اقتصاد کشور از نفت است، بیان داشت: مسؤولان باید به گونه ای برنامه ریزی کنند تا این وابستگی بودجه ای کشور به فروش نفت به پایین ترین حد ممکن برسد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که ایران اسلامی از ظرفیت های داخلی بسیار بالایی برای رفع مشکلات اقتصادی برخوردار است، ادامه داد: کاهش وابستگی در سایه جهش و تقویت تولید داخلی محقق خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که دلیل همه مشکلات اقتصادی امروز کشور تحریم های دشمن نیست، افزود: بخش مهمی از این مشکلات به دلیل عدم مدیریت صحیح در بخش های مختلف است که چنین وضعیتی را برای اقتصاد کشور رقم زده است.

امام جمعه ساری با تأکید براین که مسؤولان همه توان خود را برای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری به کار گیرند، ادامه داد: نباید مسائل مهمی همچون اقتصاد مقاومتی، تقویت و جهش تولید داخل تنها در حد حرف و شعار باقی بماند./950/د102/ف

ارسال نظرات