۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۶۶۰۰۰۵
مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار:

غدیر مستندترین سند بر وجوب امامت و ولایت در اسلام است

غدیر مستندترین سند بر وجوب امامت و ولایت در اسلام است
مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به جایگاه غدیر در اسلام گفت: عید غدیر خم بزرگترین و مستندترین سند بر وجوب امامت و ولایت در اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی ظهر امروز در دیدار با جمعی از بسیجیان شهرستان بیجار ضمن تبریک عید امامت و ولایت؛ عید سعید غدیرخم، بیان داشت: عید غدیر خم بزرگترین و مستندترین سند بر وجوب امامت و ولایت در اسلام است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: در این روز رسما امامت و ولایت توسط رسول اکرم(ص) تبلور یافت لذا اهمیت این روز در جهان اسلام بالا و غیرقابل تصور است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حادثه انفجار بیروت اشاره کرد و افزود: متأسفانه چند روز گذشته شاهد یک حادثه دلخراش در بندر بیروت بودیم که این حادثه خسارت های جانی و مالی بسیار برای مردم لبنان به دنبال داشت.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: این حادثه از چندین زاویه قابل تحلیل، گمانه زنی و تفسیر است.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به اینکه برخی از کشورها در این حادثه به نوعی نافع هستند، گفت: انفجار در بندر بیروت را به نوعی باید تضمین کننده ثبات جاهایی مانند رژیم جعلی اسرائیل دانست، که این امر احتمال دخالت و یا حمله نظامی به این انبار را بیشتر می کند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: از سوی دیگر برخی از کشورهای جهان مترصد چنین فرصتی بودند که سیطره سیاسی خود در منطقه را برای بار دیگر احیا کنند که این امر در سخنان و تحرکات دیپلماسی مکرون؛ رییس جمهور فرانسه به خوبی مشهود بود.

این استاد حوزه علمیه استان کردستان بیان کرد: لذا به نظر می رسد که غربی ها و آمریکایی ها دوست دارند که کمک های بشر دوستانه را به دستاویزی برای نفوذ سیاسی در کشور لبنان تبدیل کنند که این امر هم احتمال یک توطئه نظامی در این حادثه را تقویت می کند.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: بنابراین باید گفت که در این سالها خاورمیانه به آبستن حوادث و جولانگاه کشورهای متجاوز تبدیل شده بود اما جبهه مقاومت این تجاوزگری ها را عقب می راند و از سوی دیگر شهادت و ترور شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه سناریوی دشمنان برای تداوم روند استعمارگری خود در منطقه بود.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: با توجه به پیچیده شده توطئه های دشمنان امروز نیازمند بصیرت و بینش سیاسی و انقلابی هستیم. اگر خدایی ناکرده نتوانیم دشمنان واقعی جهان اسلام به ویژه انقلاب اسلامی را به خوبی بشناسیم، بی شک در برابر توطئه های آنان آسیب پذیر خواهیم بود./1401/پ210/ق

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Netherlands
۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲
اسلام، سازش با طاغوتیان، گردن کشان و فزون خواهان را برنمی تابد.
0
0