۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸
کد خبر: ۶۶۰۰۲۱
به همت مکتب نرجس صورت گرفت؛

اطعام غدیر و برپایی کارناوال شادی علوی در مشهد

اطعام غدیر و برپایی کارناوال شادی علوی در مشهد
مدیر مکتب نرجس(س) گفت: توزیع 107 بسته آذوقه به ارزش حدود 430 میلیون ریال، توزیع 3 هزار بسته غذایی ونان رایگان در مناطق محروم از جمله برنامه های این مکتب در عید غدیر است.

منوره شایسته خو، مدیر مکتب نرجس(س) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از تدارک ویژه برنامه های متنوع همزمان با عید سعید غدیر خم خبر داد.

وی اظهار کرد: واحد فرهنگی مکتب نرجس (س) به مناسبت عید سعید غدیر، ضمن طراحی فضاسازی در محوطه بیرون از مدرسه و اجرای آتش بازی و توزیع شکلات و کیک در این مراسم خیابانی، اقدام به توزیع غذا و بسته های آذوقه به نیازمندان کرد.

شایسته خو گفت: توزیع 3000 بسته غذای گرم آماده در مناطق محروم کنویس، خواجه ربیع، حر، مهدی آباد، غیاث آباد، پورسینا، عباس آباد و غیره، هماهنگی با 4 نانوایی در مشهد و یک نانوایی در تربت جام جهت توزیع نان رایگان و توزیع 107 بسته آذوقه هر یک به ارزش 400 هزار تومان به مستمندان از دیگر فعالیت های این مکتب در عید غدیر خم است.

مدیر مکتب نرجس افزود: هدیه 1400 غذای گرم آماده به همراه شکلات و 300 عدد گلدان طبیعی به طلاب، اساتید و کارمندان مکتب(با همکاری 25 اتومبیل و جهادگران همراه)، اهدای 500 عدد گلدان طبیعی بهمراه بادکنک و کیک در جشن خیابانی محوطه خارج از حوزه و هدیه 30 بسته فرهنگی و هدیه به سادات از دیگر برنامه ها در عید غدیر است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه «در دست هم به عشق علی»، گفت: به شرکت کنندگان در این مسابقه با ارسال عکس از کارهای خود در زمینه های تزئین محله با پرچم های متنوع و دلخواه، مشارکت در اطعام غدیر، پخت کیک و شیرینی‌، نقاشی با موضوع غدیر ویژه کودکان و نوجوانان، اهدای خون، خرید لوازم التحریر مناسب برای کودکان نیازمند، تخفیف یا بخشش اجاره خانه یا مغازه، تهیه بسته معیشتی و هر کار خوبی که موجب لبخند حتی یک نفر شود، در شب عید غدیر جوایزی اهدا می شود.

شایسته خو از برگزاری کارناوال شادی علوی در شام عید غدیر خبر داد و اظهار کرد: همزمان با شام عید غدیر ساعت 20:30 با رعایت پروتکل های بهداشتی از مکتب نرجس(انتهای دانش غربی) به سمت حرم مطهر رضوی و در ادامه مسیر تا انتهای بلوار وکیل آباد حرکت می کنیم و بسته های عید غدیر بین شرکت کنندگان توزیع می شود.

مدیر مکتب نرجس(س) خاطرنشان کرد: به مناسبت عید قربان 4 راس گوسفند ذبح و بین مستمندان توزیع گردید./864/ت310/ف

امیر خاکراه
ارسال نظرات