۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۶۶۰۰۶۶
حجت الاسلام احمدی:

در کنار مردم لبنان هستیم

در کنار مردم لبنان هستیم
نماینده مردم عسلویه در مجلس گفت: مردم لبنان بدانند ما در کنار آنها هستیم و از هر خدمتی که لازم باشد برای آنها دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام موسی احمدی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس گفت:‌ فاجعه دردناک انفجار بندر بیروت قلب و ما دوستان را متأثر ساخته مردم لبنان بدانند همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما در کنار آنها هستیم و از هر خدمتی که لازم باشد برای آنها دریغ نخواهیم کرد.

نماینده مردم عسلویه در مجلس اظهار داشت: یکی از انتظارات مردم از مجلس یازدهم این است که امید آنان را در قالب قانون‌‌گذاری صحیح و منطبق با نیازمندی‌ آنها جهت رفع مشکل و موانع اقتصادی و فرهنگی و نظارت دقیق بر دستگاه‌های اجرایی محقق کنیم و ضمن رفع دغدغه‌های آنها در خصوص معیشت توصیه مقام معظم رهبری که فرمودند با نیت خالص خدایی برای مردم کار کنید و به مسائل کلیدی اولویت دهید و روابط‌تان با دولتمردان با قانون و شرع باشد در مقابل دشمن وحدت داشته و نقش نظارتی مجلس را با متانت و بدون حاشیه ایفا کنیم. 

وی افزود: مدتی است که سخنانی درباره تخصیص سهمیه از عواید حاصل از عوارض آلایندگی به استان‌های مجاور مطرح شده که باعث ناراحتی و نگرانی مردم حوزه انتخابیه و تکدر خاطر علما و مسؤولین استانی شده است. آقای رئیس‌جمهور از شما می‌خواهم شخصا به این موضوع ورود کنید.

احمدی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابی خود در بخش‌های مختلف از مسؤولین خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد. /998/د102/ق

ارسال نظرات