۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۶۶۰۰۷۴
امام‌جمعه موقت بجنورد:

هدف جریان تحریف ناامیدسازی و آدرس غلط دادن به جوانان است

هدف جریان تحریف ناامیدسازی و آدرس غلط دادن به جوانان است
امام‌جمعه موقت بجنورد گفت: هدف جریان رسانه‌ای دشمن از تحریف حوادث ناامیدسازی مردم از گذشته و آینده و مأیوس سازی نسل جوان است.

حجت‌الاسلام رضا نوری، امام‌جمعه موقت بجنورد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیرامون جریان تحریف، اظهار کرد: فعالیت جبهه و جریان تحریف نبرد اصلی و مادر است که اکنون در حال جریان است؛ به‌گونه‌ای که همه عرصه‌های مقابله ما با آمریکا درگیر آن است.

وی افزود: با توجه به اینکه نقطه اصلی درگیری در هر عرصه درک و ذهن جامعه بوده و رسانه نیز اصلی‌ترین ابزار آن است، اکنون در این میدان عملیات محوری، عملیات روایت سازی بوده و تحریف یکی از مهم‌ترین ترفندها و شگردها در حمله و هجمه علیه انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام نوری اضافه کرد: درواقع در این جنگ خیبر اراده‌ها، باید قلعه تحریف را به تصرف درآورده و از جای کنده شود تا بتوانیم بر دشمن فائق آییم.

وی تصریح کرد: تحریف گذشته با روایت سازی دروغ، برای افسوس خوردن از گذشته تاریک و تحریف آینده با تصویرسازی غلط برای ناامیدی از آینده و سست شدن اراده و انگیزه برای حرکت و نشاط ازجمله برنامه‌ها و اقدامات دشمن است.

حجت‌الاسلام نوری خاطرنشان کرد: اکنون دشمن درصدد تحریف انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است و هزینه‌های کلانی را در داخل و خارج برای این هدف شوم اختصاص داده است، البته باید گفت تحریف به‌عنوان یک شگرد دائمی و همیشگی مورد توجه دشمن بوده و هست.

وی با بیان اینکه تحریف با هدف ناامیدسازی و آدرس غلط دادن انجام می‌شود، گفت: تمام تلاش جریان رسانه‌ای دشمن و پیاده‌نظام او از تحریف حوادث ناامید سازی مردم از گذشته و آینده و مأیوس سازی نسل جوان است که بگویند نه گذشته روشنی داشتیم و نه آینده درستی در انتظار ما است.

حجت‌الاسلام نوری افزود: به همین دلیل که جنگ هشتگ‌ها و نبرد نمادها و نشانه‌ها برای تحریک احساسات مخاطبان با دادن اطلاعات و اخبار و تحلیل‌های غلط این روزها به اوج خود رسیده است که هدف همه این اقدامات ناامید سازی نسل جوان از انقلاب و نظام اسلامی است./9314/ت210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
ممنون از تلاش های بی وقفه تون با تشکر از سایت خوبتون
0
0