۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۶۶۰۰۷۷
هم‌زمان با عید غدیر؛

۲ هزار بسته معیشتی و ۴۰ سری جهیزیه در بین نیازمندان طبسی توزیع شد

۲ هزار بسته معیشتی و ۴۰ سری جهیزیه در بین نیازمندان طبسی توزیع شد
حجت‌الاسلام قناعت گفت: هم‌زمان با عید غدیر بیش از دو هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان طبس توزیع و نیز ۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شد.

حجت‌الاسلام محمد قناعت، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، از تهیه و توزیع ۴۰ سری جهیزیه و دو هزار بسته معیشتی به مناسبت عید غدیر برای نیازمندان در شهرستان طبس خبر داد و اظهار کرد: هم‌زمان با ایام‌الله دهه امامت و ولایت ۴۰ سری جهیزیه و دو هزار بسته معیشتی با همکاری هیئات مذهبی، خیرین، دفتر امام‌جمعه، کمیته امداد امام خمینی و بسیج شهرستان بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

وی با اشاره به توجه ویژه سازمان تبلیغات اسلامی در حرکت تازه خود به نیازمندان و قشرهای آسیب‌پذیر جامعه خاطرنشان کرد: هیئات مذهبی شهرستان طبس با همکاری خوب خیرین این تعداد جهیزیه و بسته‌های حمایتی را تهیه و بین نیازمندان تقسیم کردند.

حجت‌الاسلام قناعت افزود: در عید غدیر امسال برنامه‌های معنوی ازجمله راه‌اندازی کاروان‌های شادی، برگزاری مسابقات در فضای مجازی، محتوا سازی با موضوع غدیر شناسی و چندین عنوان دیگر برنامه‌ریزی و اجرا شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس در ادامه با اشاره به اهمیت عید غدیر و مسئله ولایت گفت: ولایت‌پذیری شرط پذیرش اعمال انسان است.

وی بر ضرورت احیای غدیر و فرهنگ آن در سطح جامعه تأکید کرد و ادامه داد: در شرایط کنونی جامعه احیای این فرهنگ اسلامی می‌تواند چراغ راهی برای رشد و تعالی مسیر انقلاب و توسعه فرهنگ دینی مردم باشد.

برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی برخط «خطبه غدیر» در زیرکوه

حجت‌الاسلام احمد اسماعیلی، مسؤول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زیرکوه نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی بر خط «خطبه غدیر» در زیرکوه خبر داد و اظهار کرد: به‌منظور آشنایی بیشتر عموم مردم ولایتمدار باعظمت غدیر و اهمیت این عید بزرگ مسابقه کتاب‌خوانی برگزار شد

وی ادامه داد: این مسابقه با همکاری اعضا ستاد بزرگداشت دهه ولایت شهرستان از کتاب کامل‌ترین پیام «خطبه غدیر»، اجرا شد.

حجت‌الاسلام اسماعیلی ادامه داد: با توجه به شرایط پیش‌آمده و عدم امکان برگزاری مسابقه به‌صورت حضوری، آزمون به‌صورت آنلاین برگزار و در پایان به ۱۴ نفر از برگزیدگان به‌قیدقرعه هدایای نفیسی اهدا شد.

مسؤول اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه گفت: به هر نفر از برندگان این مسابقه مبلغ یک میلیون ریال اهدا شد./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات