۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۶۶۰۰۷۹

آغاز طرح تابستانه کتاب با ۷۶۱ کتابفروشی/ کتاب با ۲۰ درصد تخفیف بخرید

آغاز طرح تابستانه کتاب با ۷۶۱ کتابفروشی/ کتاب با ۲۰ درصد تخفیف بخرید
طرح تابستانه کتاب از مجموعه بسته‌های حمایتی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی از صنعت نشر و کتابفروشی‌ها از امروز 18 مردادماه با مشارکت ۷۶۱ کتابفروشی آغاز شد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، طرح تابستانه کتاب از مجموعه بسته‌های حمایتی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی از صنعت نشر و کتابفروشی‌ها از امروز ۱۸ مردادماه آغاز شد.

در این طرح بیش از ۷۰۰ کتابفروشی مشارکت داشته و به مخاطبان کتاب با تخفیف ۲۰ درصد ارائه می‌کنند.

چهاردهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها با عنوان «تابستانه کتاب۹۹» از ۱۸ مرداد ماه همزمان با عید غدیرخم کار خود را آغاز کرد.

۷۶۱ کتابفروشی از ۳۱ استان کشور در طرح«تابستانه کتاب» مشارکت کرده‌اند که از امروز ۱۸مردادماه با یارانه۲۰درصدی کتاب های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را به مخاطبان ارائه می کنند.

استان تهران با ۱۱۵ کتابفروشی، اصفهان با ۸۵ کتابفروشی و خراسان رضوی با ۸۱ کتابفروشی بیشترین مشارکت را از آن خود کرده‌اند.

 

همچنین میزان مشارکت کتابفروشی‌های آذربایجان غربی و کهگیلویه و بویراحمد در طرح تابستانه کتاب نسبت به بهارانه کتاب، افزایش ۵۰درصدی را نشان می‌دهد. کتابفروشی‌های خراسان شمالی نیز در این مقایسه ۴۰درصد افزایش داشته‌اند.

این طرح که با شعار «کتاب بخوانیم، ایمن بمانیم» از ۱۸مردادماه آغاز و تا ۳۰مرداد ادامه خواهد داشت، سقف مجاز خرید برای هر خریدار ۱۵۰ هزار تومان است مخاطبان با در دست داشتن کارت ملی مجاز به خرید هستند.

در «تابستانه کتاب۹۹» به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل از سوی کتاب‌فروشی‌ها فراهم شده است.

با مراجعه به سایت tarh.ketab.ir می توانید از لیست کتاب فروشی‌های عضو این طرح با خبر شوید./826/د102/ق

منبع: فارس
ارسال نظرات