۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۶۶۰۰۸۱

رونمایی از کتاب آیت الله باریک بین در دفاع مقدس

رونمایی از کتاب آیت الله باریک بین در دفاع مقدس
کتاب آیت الله باریک بین در دفاع مقدس با حضور سردار عبدالله عراقی رئیس اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح رونمایی شد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، سردار عراقی در جلسه شورای هماهنگی موزه‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت قزوین گفت: باید قدر بزرگانی همچون مرحوم آیت الله باریک بین که زحمات زیادی را در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی کشیده است را بدانیم.

رئیس اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح افزود: باید بتوانیم راه این پدر معنوی و سایر بزرگان این مرز و بوم را ادامه دهیم

امیر سرتیپ بهنام پیری مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین نیز خاطرنشان کرد: کتاب آیت الله باریک بین در دفاع مقدس، نوشته زینب بروهان، یکی از ۵۰ عنوان کتابی است که پارسال به چاپ رسیده است و استان قزوین رتبه دوم چاپ کتاب در کشور را دارد.

استاندار قزوین نیز در این مراسم گفت: آیت الله باریک بین زحمات زیادی برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی کشیدند و امروز خلأ وجودی ایشان در جامعه احساس می‌شود.

جمالی پور افزود: آیت الله باریک بین، بعد از دفاع مقدس هم به عنوان نماینده، ولی فقیه در استان قزوین ایفای نقش کردند و همیشه نقش پدری مهربان را در استان داشتند و همواره باعث وحدت میان گروه‌های جهادی می‌شدند.

وی گفت: مرحوم آیت الله باریک بین برای عزت و سربلندی نظام کوشیدند و باید به عنوان یک اسوه به نسل جدید معرفی شوند.

استاندار قزوین افزود: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید در معرفی انسان‌های بزرگ تلاش کند تا همگان بتوانند از وجود آن‌ها بهره ببرند./826/د102/ق

منبع: خبرگزاری صداوسیما

ارسال نظرات