۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۶۶۰۰۹۹
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی:

بصیرت و ولایت مداری شرط مهم انقلابی بودن است

بصیرت و ولایت مداری شرط مهم انقلابی بودن است
مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که برخی ها تنها شعار ولایت مداری سر می دهند، اما در عمل مسیر دیگری را طی می کنند، گفت: بصیرت و ولایت مداری شرط انقلابی بودن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیرحوزه علمیه مازندران ظهر امروز در جلسه شورای اداری این مدیریت با تبریک ایام فرخنده دهه امامت و ولایت، غدیر را روز اکمال دین و اتمام نعمت الهی دانست و با بیان این که خداوند متعال در روز غدیر با معرفی امام علی(ع) به عنوان جانشین پیامبر گرامی اسلام، دین مبین اسلام را کامل کرد، گفت: حفظ غدیر در گرو عمل به آرمان های غدیر است.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ماه ذی الحجه ماه تجدید بیعت با ولایت است، ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه رهنمودهای ولایت و رهبری، همچون ستاره ای تابان در جهان می درخشد.

استاد حوزه علمیه مازندران، راه حفظ عزت و اقتدار نظام اسلامی را در گرو تقویت جایگاه ولایت و رهبری دانست و خاطرنشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند باید پشتیبان ولایت باشیم تا کوچکترین ضربه ای به انقلاب وارد نشود.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی، مهم ترین عامل مشکلات جامعه اسلامی پس از رحلت پیامبر گرامی اسلام را فاصله گرفتن از ولایت دانست و تصریح کرد: اگر امت آن زمان، به عهد خود با نبی مکرم اسلام پایبند بودند، جامعه اسلامی با بحران و مشکل مواجه نبود.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ در چهل سال اخیر با تبعیت از ولایت و رهبری در دنیا سرافراز شدند، خاطرنشان کرد: همه تلاش ها و توطئه های دشمن علیه انقلاب و نظام اسلامی، به دلیل جایگاه رفیع ولایت است.

وی با اشاره به این که پیشرفت های چهل سال اخیر مرهون نصایح و رهنمودهای ولایت و رهبری است، تصریح کرد: در سایه ولایت می توان به عزت و عظمتی چشمگیر دست یافت.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که متأسفانه برخی ها تنها شعار ولایت مداری را سر می دهند، اما در عمل مسیر دیگری را طی می کنند، خاطرنشان کرد: بصیرت و ولایت مداری شرط انقلابی بودن است.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حوزه های علمیه در طول چهل سال اخیر همواره پشتیبان حقیقی برای ولایت بودند، خاطرنشان کرد: در این روزهایی که دشمن شبهه افکنی و تردید در جامعه می کوشد تا جایگاه ولایت را تضعیف کند، حوزه های علمیه و روحانیت بصیر و انقلابی باید در خط مقدم دفاع از انقلاب و ولایت حاضر باشند./950/پ310/ب1

ارسال نظرات