۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۶۶۰۱۱۷
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

جریان تحریف به دنبال ایجاد فضای بی اعتمادی در کشور است

جریان تحریف به دنبال ایجاد فضای بی اعتمادی در کشور است
حجت الاسلام صادقی با بیان این که جریان تحریف به دنبال ایجاد فضای بی اعتمادی در کشور است، گفت: روحانیت باید با تبیین صحیح حقایق، این توطئه دشمن را خنثی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ررسا در مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران بعد از ظهر امروز در نشست روحانیان طرح هجرت ساری با تبریک فرا رسیدن دهه امامت و ولایت، این ایام را فرصت مغتنمی برای تبیین صحیح جایگاه ولایت در جامعه اسلامی دانست و با بیان این که ولایت فقیه از برکات چشمه جوشان غدیر است، افزود: اسلام با غدیر جهانی شد و امتداد یافت.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که اسلام بدون غدیر و ولایت در جهان متجلی نخواهد شد، تصریح کرد: امروز اسلام ناب در سایه سار غدیر، در اقصی نقاط جهان گسترش یافته است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مسأله امامت و ولایت باید بیش از پیش در جامعه اسلامی مورد توجه قرار گیرد، افزود: مبلغان دینی باید محور فعالیت های تبلیغی خود را تبیین مسأله امامت و ولایت قرار دهند.

جت الاسلام صادقی با بیان این که همان طور که امام راحل نیز فرمودند ولایت فقیه مترقی ترین اصل قانون اساسی در نظام اسلامی است، افزود: روحانیت به دلیل ابزارهای تبلیغی که در اختیار دارد بهترین قشر برای دفاع از جایگاه ولایت در جامعه اسلامی است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران مهم ترین دلیل عزت، اقتدار و شکست ناپذیری نظام اسلامی در چهل سال اخیر را تبعیت مردم از ولایت و رهبری دانست و گفت: دفاع همه جانبه از جایگاه ولایت یکی از مهم ترین وظایف امروز حوزه های علمیه و روحانیت انقلابی است.

استاد حوزه علمیه مازندران، ایجاد فضای تشکیک و ابهام در کشور را یکی از اهداف و توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: روحانیت باید با دفاع از جایگاه ولایت و رهبری، امید به آینده را در میان مردم تقویت کند.

حجت الاسلام صادقی همچنین به تلاش دشمن برای تحریف حقایق در کشورمان اشاره کرد و با بیان این که هدف جریان تحریف، مقابله با جریان انقلابی و ایجاد فضای ناامیدی در کشور است، تصریح کرد: روحانیت به عنوان پرچم داران دفاع از دین و انقلاب باید با تبیین صحیح حقایق، توطئه تحریف دشمنان را خنثی کنند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، نادیده گرفتن پیشرفت های ارزنده انقلاب اسلامی در چهل سال اخیر را خیانت بزرگی به انقلاب، نظام و ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: جریان تحریف به دنبال ایجاد فضای بی اعتمادی در کشور است./950/پ310/ب1

ارسال نظرات