۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۶۶۰۱۳۹

پیام تسلیت رییس مرکز خدمات درپی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین موسویان

پیام تسلیت رییس مرکز خدمات درپی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین موسویان
رییس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین موسویان را تسلیت گفت.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی رییس مرکز خدمات در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین موسویان عضو هیأت مدیره صندوق قرض‌الحسنه مرکز خدمات را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید عباس موسویان عضو محترم هیأت مدیره صندوق قرض‌الحسنه مرکز خدمات(شجره طیبه) موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

آن دانشمند فرهیخته در طول دوران عمر با برکت خویش خدمات شایسته‌ای به ویژه در عرصه بانکداری اسلامی به جامعه ارزانی داشت و با عضویت در شورای فقهی بانک مرکزی و همچنین در کمیته فقهی سازمان بورس و اوراق بهادار نقشی ارزشمند و ماندگار را ایفا نمود و کتاب‌ها و تألیفات متعدد ایشان همواره چراغ راه دانش‌پژوهان حوزوی و غیر حوزوی به ویژه در عرصه اقتصاد اسلامی خواهد بود.

مرحوم حجت الاسلام والمسلمین موسویان با حضور فعال در هیأت مدیره صندوق قرض‌الحسنه مرکز خدمات و ارائه نقطه نظرات عالمانه، منشأ آثار و برکات فراوانی برای خدمت‌رسانی به طلاب و روحانیون محترم گردید.
این ضایعه تأسف‌بار را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، مراجع عالی‌قدر، حوزه‌های علمیه و بیت محترم تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

عاش سعیداً و مات سعیداً
سید حسن ربانی
رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه/1350/د101/ب1

ارسال نظرات