۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۶۶۰۱۷۵
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

سلامت نفس و حرمت‌گذاری به مردم از خصیصه‌های اصحاب رسانه است

سلامت نفس و حرمت‌گذاری به مردم از خصیصه‌های اصحاب رسانه است
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی گفت: سلامت نفس و حرمت‌گذاری به مردم از خصیصه‌های خوب اصحاب رسانه است و رسانه‌های استان یزد دنبال ماجراجویی نبوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی در دیدار اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان زنجان با بیان اینکه پایه ادیان الهی بالا بردن آگاهی و معرفت مردم بوده است، اظهار کرد: پنج آیه سوره علق مبارزه با جهل است و ماموریت پیامبر اکرم در شبه جزیره عربستان آن روز، تعلیم و تعلم و مبارزه با جهل بود.

وی تاکید کرد: در شرایط جهانی امروز که دنیا به دهکده کوچکی تبدیل شده، عقب ماندن از غافله علم و آگاهی و دانایی بدترین شکل حیات انسان‌هاست.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی به حضور فعال اصحاب رسانه در کنار کادر درمان در شرایط فعلی و روزهای کرونا یی اشاره کرد و گفت: درخشان‌ترین فصل عمر مجموعه خبرنگاری و اطلاع‌رسانی مربوط به همین ایام است و این فصل در تاریخ دوران رسانه‌ها درخشان خواهد بود و برجستگی خاصی را در انجام رسالت آگاه‌سازی خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان افزود: با حضور رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی جامعه می‌توانیم موج سوم کرونا را به بهترین شکل پشت سر بگذاریم.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی، سلامت نفس و حرمت‌گذاری به مردم را از خصیصه‌های خوب اصحاب رسانه استان دانست و گفت: رسانه‌های استان دنبال ماجراجویی نبوده‌اند.

وی افزود: اصحاب رسانه استان با مشکلات زیادی که دارند، رسالت اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی و بالابردن آگاهی‌های جامعه را به خوبی انجام می‌دهند که قابل تقدیر است./1399/د102/ب1

ارسال نظرات